حضور اعضاء باشگاه روی خوش زندگی در مراسم یک سالگی فروشگاه گلدیران پلاس چارسو


 
در مراسم یک سالگی فروشگاه تخصصی گلدیران پلاس چارسو، 50 نفر از اعضاء باشگاه روی خوش زندگی در کنار مدیران عالی ال جی و گلدیران حضور یافتند.
 
به گزارش روابط عمومی گلدیران، مراسم با سخنرانی کوتاه مدیر عامل ال جی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا شروع شد. ایشان به جایگاه ویژه مشتریان ایرانی برای ال جی اشاره کرد و ضمن تشکر از حضور مدعوین، هدف از تاسیس فروشگاه بزرگ تخصصی مانند چارسو را تامین رضایت حداکثری مشتریان عنوان کرد.
 
در ادامه مراسم، قرعه کشی میان اعضاء باشگاه روی خوش زندگی به وسیله جناب آقایان کوین چاو، مدیر عامل ال جی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا، دی اس آن، مدیرعامل ال جی در ایران، حسین دیلمی، رئیس هیات مدیره گلدیران، و نعمت ا... دیلمی، مدیر عامل گلدیران برگزار شد و سه نفر اول به ترتیب برنده یک دستگاه گوشی V10، G4 و G4 استایلوس شدند. همچنین، به تمام اعضاء حاضر در مراسم نیز 200.000 تومان اعتبار خرید مجدد اهدا شد.
 
بنا به گزارش فوق، فروشگاه گلدیران پلاس چارسو عنوان بهترین فروشگاه تخصصی ال جی در خارج از کره را به خود اختصاص داده است. در این فروشگاه، گستره محصولات صوتی و تصویری، لوازم خانگی و موبایل ال جی به صورت نمایشگاهی عرضه شده و مشتریان می توانند ضمن لمس تکنولوژی روز دنیا، تجربه ای متفاوت از خرید راحت و لذت بخش داشته باشند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ارسال پرسش جدید