جشنواره نوروزی ال‌جی با سبدهایی پر از محصولات شگفت‌انگیز و هدایای ویژه


از مقوله تکراری و رنج‌آور خانه تکانی که بگذریم، خرید برای خودش دنیایی دارد: خرید لباس نو، کیف نو، کفش نو. البته لباس و کیف و کفش مدت کمی با شما همراهند. وقتی به خریدهای بزرگ‌تر، مثل خرید لوازم خانگی یا صوتی و تصویری می‌رسید، همیشه هیجان بیشتری دارید زیرا این لوازم حداقل چند سالی مهمان خانه‌های شما هستند.

همان طور که برای خرید لوازم شخصی به دنبال حراجی‌ها و بهترین فرصت‌ها هستید تا در پول خود صرفه‌جویی کنید، خرید لوازم خانگی و لوازم صوتی و تصویری و اقلام بزرگ این چنینی از جشنواره‌های پایان سال و استفاده از تخفیف‌های نقدی و هدایای هیجان‌انگیز لطف و هیجان خاصی دارد.

یکی از این فرصت‌های ایده‌آل جشنواره نوروزی ال‌جی است که شما به شوق آمدن بهار و نو کردن محصولات خود از آن استقبال می‌کنید زیرا این بار هم مثل همیشه ال‌جی برای شما هدایای خاص و ویژه‌ای کنار گذاشته است. شرکت‌های ال‌جی و گلدیران‌ افتخار دارند که فرصتی باشکوه برای خانواده‌های ایرانی فراهم کنند. در این راستا، جشنواره «نوروز،‌روز تو» با مجموعه متنوعی از تخفیف‌های نقدی و هدایای ارزشمندی از ۱۵ بهمن ماه آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین ماه ۱۳۹۵ ادامه خواهد داشت.

در این جشنواره ویژه سبدهای ویژه‌ای به شما پیشنهاد می‌شود. مشتریان محترم گلدیران، برای اولین بار می‌توانند محصولات منتخب ال‌جی را در سبدهای ویژه جشنواره خریداری کنند و از هدایای منحصر به فرد آن بهره‌مند شوند. استفاده از مزایای جشنواره« نوروز، روز تو» مشروط به خرید محصولات قید شده در جدول جشنواره و با گارانتی شرکت گلدیران و صرفاً از نمایندگی‌های مجاز این شرکت است. هدایای در نظر گرفته شده برای سبدهای ویژه نیز به مشتریانی تعلق خواهد گرفت که در دوره جشنواره تمامی محصولات هر سبد را خریداری و اقدام به نصب آن‌ها نمایند.

برای مشاهده مدل های موجود در جشنواره از وب سایت norouz.goldiran.ir دیدن فرمایید. 

 

سبد پیشنهادی

سبد 3

سبد 2

سبد 1

هدیه

موبایل LG G4 Stylus

موبایل  LG G4

موبایل LG V10

تلویزیون

49UF69000GI

55UC97000GI

65UC97000GI

یخچال

تمام یخچال های پایین فریزر و یا سری GTF

تمام ساید بای ساید ها (به جز Next  و Signature)

Next  و Signature

ماشین لباسشویی

همه 7 کیلویی ها

8 کیلویی غیر بخار شوی

تمام مدل های بخارشوی

ماشین ظرفشویی

KD-812N* و DE14*  و DE24*

KD-823N*  و DC34*

تمام مدل های بخارشوی

سینما خانگی

LH-930HTS

LH-970XBH

LH-980XBH

جاروبرقی

همه مدل های کیسه دار

سری VB-7320H*  و VB-7120H*

سریVB-7520H*  و VB-7720H*

 

ارسال پرسش جدید