معرفی برندگان ویژه کمپین بهترین های تابستان


با اتمام کمپین بهترین های تابستان، 15 نفر برنده این جشنواره مشخص شدند و در مراسمی در فروشگاه گلدیران پلاس چارسو جوایز خود را دریافت نمودند. شرکت‌کنندگان این جشنواره در طول تابستان با خرید محصولات ال‌جی شانس خود را برای برنده شدن جوایز ویژه باشگاه مشتريان امتحان کردند و در نهایت پنج نفر برنده جایزه ویژه سفر به اروپا و 10 نفر برنده جایزه نقدی به میزان 15 درصد از فاکتور خرید شدند. در ادامه با سه نفر از این برندگان صحبت کردیم و نظرشان را در مورد محصولات ال‌جی و خدمات پشتيباني شرکت گلدیران جویا شدیم.

 

 

آقای مسعود قنبری، یکی از برندگان جشنواره بهترین های تابستان امسال است که به اتفاق همسر، اقدام به تهیه سری کامل از لوازم خانگی ال‌جی کرده‌اند. ایشان ضمن اعلام رضایت از کیفیت محصولات ال‌جی و خدمات گلدیران می‌گوید: پیش از این نیز ما از محصولات ال­جی استفاده می کردیم و پس از 10 سال تصمیم به تعویض محصولات­مان گرفتیم. به نمایندگی رسمی گلدیران مراجعه کردیم تا خریدمان را انجام دهیم، آنجا در مورد کمپین بهترین های تابستان ما را مطلع ساختند و پیشنهاد کردند که شانس خود را برای برنده شدن بیازماییم.

ساید بای ساید DID NEXT ، تلویزیون 79 اینچ و بلوری، ماشین لباسشویی و ظرفشویی خریداری کردیم. از محصولات راضی هستم و به دیگران نیز پیشنهاد خرید محصولات ال جی را می دهم.

 

 

آقای محمدرضا فرجی، یکی دیگر از برندگان سفر اروپا، خود را به عنوان یکی از خریداران قدیمی محصولات ال‌جی معرفی می‌کند و ضمن اشاره به اهمیت ضمانتنامه و خرید از نمایندگی، می‌گوید: محصولات قبلي ما تاكنون خرابي نداشته‌‌اند و در موقع نصب و سرویس هم خدمات پرسنل گلديران خیلی خوب بوده است.

 

 

یکی دیگر از برندگان قرعه‌کشی خانم معصومه رهوار بودند که محصولات متنوعی مثل یخچال ساید بای ‌ساید، تلویزیون، لباس‌شویی، ظرف شویی و سولاردام را از محصولات ال‌جی انتخاب کرده بودند و از نحوه مشتری مداری شرکت گلدیران نیز کاملا رضایت داشتند. ایشان با تعريف از خدمات و پشتيباني بسيار خوب شركت گلديران گفتند: از طریق سایت با باشگاه آشنا شدم. پیش از این نیز از محصولات ال جی استفاده کرده بودم و راضی بودم. به همه پیشنهاد خرید محصولات ال جی را می دهم.

 

 

 

جناب آقای فتحی برنده خوش شانس سفر اروپا بیان کردند: یک خرید از ال جی انجام دادم و با باشگاه آشنا شدم. به سایت باشگاه مراجعه کرده و فرآیند ثبت نام را انجام دادم. شرایط و قوانین باشگاه را کاملا مطالعه کرده و متوجه شدم خریدهای بعدی موجب امتیازگیری بیشتر بوده و شانس برنده شدنم را بالا می برد بنابراین چون محصولات دیگری هم نیاز داشتم تصمیم گرفتم از برند ال جی خرید کنم. لوازم خانگی و تلویزیون و تصفیه هوا همه را از ال جی خریدم و در نظرسنجی ها هم شرکت کردم و امتیاز خوبی بدست آوردم و برنده سفر اروپا شدم.

به همه پیشنهاد می کنم باشگاه را جدی بگیرند و به تکمیل پروفایل شون اقدام کنند به امید آنکه آن ها نیز جز برندگان باشند.

 

 

 

سرکار خانم شاملو، برنده سفر اروپا: من چند سال پیش نیز از ال جی خرید کرده بودم و خیلی راضی هم بودم از خدمات پس از فروش و همچنین کیفیت محصولات رضایت زیادی دارم. حدودا سه ماه پیش تصمیم به تعویض محصولاتمان گرفتیم. فروشگاهی که از آن خرید کردیم به ما پیشنهاد داد در باشگاه نیز ثبت نام کنیم.

یخچال، ماشین لباسشویی و ظرفشویی و تلویزیون 79 اینچ خریدیم و خیلی از از کیفیت محصولات راضی هستیم.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال پرسش جدید