صدایی رویایی با هدست‌های ال‌جی
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۴ آبان

 در دوسال اخیر بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده محصولات دیجیتال به فناوری‌های بی سیم رو آورده‌اند. در این میان هدفون‌های بلوتوث بیشتر از بقیه گجت‌های بدون سیم مورد استقبال قرار گرفته‌اند. به صورتی که برای برای اولین بار در شش ماه نخست امسال میزان فروش این هدفون‌ها از مدل‌های باسیم پیشی گرفته است.

طبق گزارش‌ها  شرکت ال‌جی و beats در نیمه اول امسال بازار هدست‌های بلوتوثی را تماما در اختیار خود گرفته و این محصولات حدود 65 درصد از فروش دلاری بازار آمریکا را مال خود کردند. همچنین شرکت ال‌جی امسال چندین عضو از خانواده هدست‌های بلوتوثی خود را وارد بازار ایران کرده که جدیدترین آنها مدل HBS-1100  است؛ هدست‌هایی که در بازار جهانی و بازار ایران با استقبال بی‌نظیری مواجه شده‌اند.

هدست TONE Platinum جدید که به تازگی وارد بازار ایران شده است با درجه هارمان کاردون پلاتینیوم ایمن شده و در اصل گزینه‌ای ایده‌آل برای حرفه‌ای‌ها و عاشقان موسیقی است. ال‌جی از طراحی Balanced Armature برای ماژول صدای مدل جدید TONE Platinum استفاده کرده تا اعوجاج و افت کیفیت صدا را به حداقل برساند. این طراحی معمولاً برای هدفون‌های سیم‌دار پیشرفته به کار می‌رود. همچنین، هدفون‌های آلومینیومی به ارائه عملکرد صدای شگفت‌انگیزتر کمک می‌کند.

این هدست از کدک صوتی aptX™ HD برای ارائه کیفیت صدایی نظیر کیفیت سی‌دی از طریق بلوتوث برخوردار است که پهنای باند صوتی کاملی را بازتولید می‌کند و با کاهش قابل ملاحظه سرعت بیت بدون تأثیر بر کیفیت صدا، تأخیر را به حداقل می‌رساند.  هدست ممتاز ال‌جی به میکروفون‌های دوگانه‌ای مجهز است که قابلیت حذف صداهای مزاحم برای ایجاد صداهای واضح‌تر حتی در شلوغ‌ترین محیط‌ها را دارد.

 

lineup

 

بدنه ظریف و شیک آلومینیومی در با طراحی ارگونومیک ظاهری مدرن و مرغوب به این دستگاه می‌دهد و کاربران می‌توانند ساعت‌های زیادی بدون هیچ گونه ناراحتی از آن استفاده کنند. ال‌جی برای آسایش بیشتر قابلیت فرمان صوتی را نیز برای مدیریت تماس‌های دریافتی به این دستگاه افزوده است. این قابلیت تنها با صدا کنترل می‌شود و برنامه کاربردی Tone & Talk برای پشتیبانی از Voice Memo and و Find Me مخصوص تمامی گوشی‌های هوشمند اندروید (نسخه4.1 و بالاتر) در دسترس قرار دارد.

استقبال جهانی از این هدست نیز بسیار فوق‌العاده بوده است. به طوری که ال‌جی الکترونیکس اعلام کرد که ده میلیون هدست بلوتوث سری TONE ال‌جی را از زمان عرضه این سری در اکتبر سال 2010 در سطح جهانی فروخته است. با این دستاورد، ال‌جی اکنون برند اول در زمینه هدست بلوتوث در ایالات متحده از نظر تعداد دستگاه‌هایی است که فروخته شده. ال‌جی این سری از هدست‌هایش را با همکاری کارشناسان پیشگام جهانی در زمینه صدا مانند هارمان/کاردون و JBL ساخته تا بیشترین میزان کیفیت صدا را ایجاد کند. طبق گفته یک شرکت تحقیقات مستقل بازار به نام  NPD Group، ال‌جی به طور مداوم از ماه مه سال 2012 در بازار شدیداً رقابتی امریکا صدرنشین بوده است و از سال 2013  توانسته 40 درصد از سهم بازار را از آن خود کند. محبوبیت TONE فقط به ایالات متحده امریکا محدود نمی‌شود. طراحی پشت گردنی TONE منجر به ظهور مدل‌های تقلبی و تقلیدی زیادی حتی با لوگوی ال‌جی شده است. همینطور ال جی برای تکمیل هر چه بیشتر محصولات خود با توجه به سلایق و بودجه های مختف اقدام به معرفی مدلهای دیگری در بازار ایران کرده است. مدل‌هایی نظیر:

 HBS- 910–  HBS-900 – HBS-850 –HBS-820 – HBS-810 – HBS-770 -HBS-760 – HBS-500

 که هرکدام با توجه به رده قیمتس خود امکانات مختلفی نظیر : باتری فوق العاده ، مقاومت در برابر پاشش آب ، طراحی ورزشی و… را دارا هستند .

ارسال پرسش جدید