فروش ویژه تصفیه هوا


طرح تخفیف ویژه خرید تصفیه هوا در باشگاه روی خوش زندگی

در این طرح، اعضای باشگاه  و مدعوین می توانند با ارائه SMS دریافت شده از خط ویژه باشگاه 100084734، از 10% تخفیف نقدی در زمان خرید + سرویس نصب رایگان استفاده نمایند. 

 

همچنین اعضای باشگاه می توانند با دعوت از دوستان خود برای خرید تصفیه هوا، ضمن بهره مند ساختن ایشان از این تخفیف، امتیاز دعوت از دوستان برای خرید  را هم دریافت نمایند.

 

امتیازات خریداران:

 

1)     10% تخفیف نقدی همزمان با خرید

2)     نصب رایگان دستگاه خریداری شده *

3)     امکان استفاده از اعتبار برای خرید محصول

* فقط نصب محصول به صورت رایگان انجام می شود و هزینه حمل، رایگان نیست.

 

شرایط و ضوابط:

 

1) این طرح فقط در فروشگاه های عضو باشگاه اجرا خواهد شد.( لیست فروشگاه ها)

2) فقط مشتری هایی که SMS دریافت شده از سوی باشگاه یا دوستان خود (دریافت شده از یکی از شماره های 100084734 یا 10002183583) را به فروشنده ارائه نمایند می‌توانند از شرایط ویژه این جشنواره برای خرید دستگاه تصفیه هوا استفاده نمایند.

3) مدت اجرای طرح از تاریخ 2 آذر، به مدت محدود می باشد.

4) مشتری می تواند برای خرید محصول از اعتبار استفاده نماید. اما در ازای خرید خود، اعتبار جدید دریافت نخواهد کرد.

5) نصب محصول توسط شرکت مشتریان گلدیران، الزامی است.

توجه: خواهشمند است قبل از مراجعه به فروشگاه های عضو باشگاه، با فروشگاه های مورد نظر تماس گرفته و از موجود بودن کالا، اطمینان حاصل نمایید. برای مشاهده لیست فروشگاه های عضو باشگاه کلیک نمایید

مدل های قابل ارائه:

 

#

مدل

نام تجاری

قیمت

10% تخفیف

قیمت پس از تخفیف

1

PH-U450WN

 

Aqua

 

18،360،000

 

1،835،000

 

16،525،000

2

AM30GUWF1

3

PS-P800WF

 

Air Bus

 

22،042،000

 

2،200،000

 

19،842،000

4

AS70GPWF1

5

PS-V219C*

Montblanc

12،800،000

1،280،000

11،520،000

 

 

 

درباره تصفیه هوا

جلوگیری از ارتباط طولانی با هوای آلوده راهکاری توصیه شده برای حفظ سلامت است که از طریق استفاده از سیتم‌های تصفیه هوای ال‌جی قابل حصول است.

احتمالا تا به حال لذت بی نظیر نفس کشیدن در هوای پاک و آزاد را تجربه کرده‌اید؟ مخصوصا وقتی به نقطه‌ای دوردست نسبت به شهر می‌روید و هوای آرامش بخشی ریه‌های شما را پر می‌کند. ولی چه امری باعث می‌شود که این هوای تمیز را داخل خانه تنفس نمی‌کنیم؟

 

 

اول از همه موسسات سنجش آلودگی هوا می‌گویند که میزان آلودگی هوای بیرون از خانه شما حداقل میزان آلودگی داخل خانه شما را تعیین می‌کند. یعنی هرچه بیرون می‌گذرد در داخل خانه نیز به همین منوال است.

اما کار به همینجا ختم نمی شود، هوای داخل با توجه به نحوه زندگی ما کم‌کم بدتر از هوای بیرون می‌شود. عواملی مثل مواد شوینده داخل خانه، حیوانات خانگی، سیگار کشیدن داخل خانه و غیره می‌توانند هوای محیط داخل خانه را تا چندین برابر بدتر از بیرون خانه سازند. البته این عوامل را برای ترساندن شما نمی‌گوییم. بلکه صرفا هشداری جهت پیشگیری از اتفاقات بدتر است.

اتفاقاتی که ممکن است سلامتی بسیاری از افراد بخصوص در سنین کودکی و یا سالمندی را به خطر جدی اندازد. حال با این هوای آلوده داخل خانه باید چکار کرد؟ فناوری در این زمینه ما را یاری می رساند و با محصولاتی که هوای داخل را فیلتر می‌کنند و آن را از مواد مضر پاک می‌سازد به کمک ما آمده است.

 

 

 

یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه تولید این محصولات شرکت ال‌جی است که پیشرفته ترین تکنولوژی ها را در تصفیه هوای خود را بکار گرفته است. یکی از این مدلها با محفظه شفاف خود این امکان را فراهم می سازد تا کل مراحل تمیز شدن هوا بوسیله دستگاه را از نزدیک شاهد باشید. با استفاده از فناوری پیشرفته چند مرحله ای سیستم تصفیه هوا، آلودگی‌ها و آلاینده های مضر را به حداقل خود برسانید. همچنین سیستم آبی  Aqua-Cyclone  نه تنها به حذف مواد شیمیایی و آلوده کننده هوا کمک می‌کند بلکه میزان رطوبت خانه را نیز در سطح مناسب نگه می‌دارد.

 

 

 

 

پرچمدار ال‌جی با نام Aqua  به صورت همزمان فضای داخلی را تمیز، استریل  و مرطوب می‌نماید و استفاده کاربرپسندی دارد. این محصول شگفت‌انگیز چند فیلتر مدرن دارد که ذرات آلاینده دیده‌نشدنی نظیر ذرات گرد و غبار، ذرات معلق، گازهای NO2 و SO2، ذرات بزرگتر از ۲٫۵ میکرون، دود و بوهای نامطبوع را از محیط خانه می‌زداید. این دستگاه همچنین در طراحی خود قابلیت ویژه‌ای برای شرایط آب و هوایی خاور میانه دارد که می‌تواند هوا را از ذرات شن و خاک پاک کند. در ضمن، فیلتر قدرتمند HEPA که قابلیت جذب انواع ویروس ها (آنفولانزا و..)، باکتری، میکروب و ذرات ریزتر از ۰٫۱ میکرون را دارد سلامت کاربران را تضمین می نماید.

 

 

ارسال پرسش جدید