جشنواره موبایل LG V20


آنچه شما خواسته اید....

باشگاه روی خوش زندگی در راستای احترام به درخواست های مکرراعضای محترم باشگاه اقدام به برگزاری طرح فروش ویژه موبایل V20 ، پرچم دار جدید ال جی، می نماید و هدیه ویژه باشگاه به خریداران محترم، ارتقاء 10 رتبه در کمپین بهترین های سال 2016 می باشد

بر اساس این طرح، دارندگان کارت عضویت باشگاه می توانند برای خرید هر دستگاه موبایل LG V20 از فروشگاه های منتخب گلدیران پلاس شهر تهران، تا سقف 3.000.000 ریال از اعتبار موجود در کارت خود استفاده نموده و باقی مانده مبلغ را به صورت نقدی پرداخت نمایند.

فهرست فروشگاه های گلدیران پلاس منتخب جهت خرید موبایل LG V20 با استفاده از اعتبار:

گلدیران پلاس شماره 18 (خواجه عبدالله)
آدرس: خیابان شریعتی- خیابان خواجه عبدالله انصاری- نبش کوچه 16- پلاک 16
تلفن: 22879182-3


 

گلدیران پلاس شماره 17 (شیخ بهایی)
آدرس: خیابان ملاصدرا- خیابان شیخ بهایی جنوبی- نبش بن بست اعظم- پلاک 2
تلفن: 88041296


 

گلدیران پلاس شماره 6 (افسریه)
آدرس: تهران- خیابان 20 متری افسریه- نبش 15متری سوم
تلفن: 33849421


گلدیران پلاس شماره 5 (هفت حوض)
آدرس: تهران- نارمک- میدان نبوت- پاساژ سون سنتر- جنب بانک آینده- پلاک 24
تلفن: 77975199


تهرانپارس
آدرس: تهران- تهرانپارس- خیابان حجر بن عدی- بین 154 و 156 شرقی
تلفن: 77714951


آریا شهر
آدرس: تهران- خیابان ستارخان- نرسیده به صادقیه- نبش چهار راه خسرو- پلاک 57
تلفن: 44222234


چارسو
آدرس: تهران- تقاطع خیابان‌های جمهوری و حافظ- مرکز خرید چارسو
تلفن: 66767269 66767245

 

شرایط و ضوابط:

1) این طرح از 18آذر تا اطلاع ثانوی برقرار است.

2) این امکان فقط برای خرید موبایل LG V20 وجود دارد و سایر مدل ها را شامل نمی شود.

3) هر مشتری می تواند با استفاده از این امکان، به هر تعداد دلخواه، گوشی موبایل LG V20 خریداری نماید.

4) فقط اعضای داری کارت باشگاه می توانند از این امکان استفاده نمایند و حضور فرد صاحب کارت همراه با کارت ملی، برای انجام خرید الزامی است.

5) لطفا توجه داشته باشید که مبلغ 3.000.000 ریال ذکر شده، تخفیف نقدی نبوده و مشتری صرفا در ازای انجام یک تراکنش اعتباری با استفاده از کارت عضویت باشگاه می تواند از آن استفاده نماید.

6) در زمان تحویل موبایل به مشتری، لازم است جعبه موبایل باز شده و سیم کارت در آن قرار گرفته و فعال شود. ضمنا لازم است جعبه موبایل پانچ شود و مهر  "غیر قابل فروش مجدد، ویژه اعضای باشگاه" روی جعبه ثبت شود. 

7) مشتریان محترم می توانند جهت افزایش شانس خود در کمپین بهترین های 2016، IMEI خریداری شده را در بخش فعالیت ها، فرم "موبایل LG V20" ، ثبت نمایند.

 

 


 

معرفی LG V20

 

ال‌جی V20 امکانات پیشرفته‌ای شامل Steady Record 2.0، دوربین‌های واید در پشت و جلو، صدای Hi-Fi Quad DAC و سیستم‌عامل اندروید نوقا دارد.
ال‌جی امروز از V20، جدیدترین تلفن هوشمند سری V  که بالاترین امکانات چندرسانه‌ای موجود در دستگاه‌های تلفن همراه را ارائه می‌دهد، پرده‌برداری کرد. ال‌جی V20 امکانات جدیدی شامل Steady Record 2.0، Hi-Fi Quad DAC، ضبط صدا با کیفیت اچ.دی (HD Audio Recorder) و لنز واید برای دوربین‌های پشت و جلو دارد که بهترین عملکرد را در نوع خود ارائه می‌دهند. این اولین تلفن هوشمندی است که سیستم‌عامل اندروید ۷٫۰ نوقا و برنامه کاربردی جست‌وجو در تلفن هوشمند Google In Apps از پیش روی آن نصب شده است.
سری V ال‌جی مجموعه تلفن‌های پرچمدار پیشرفته و مرغوب ال‌جی است و برای کاربرانی که بهترین تجربه صدا و فیلم را می‌‌خواهند طراحی شده. ال‌جی به مشتریان V10 توجه کرد تا پی ببرد آنها چه می‌خواهند و چه نیاز دارند. در نتیجه، تشخیص داد که V20 باید برای راویان داستان طراحی شود؛ برای هر کسی که چیزی برای گفتن دارد، هر کسی که تجربه‌ای برای اشتراک‌گذاری با دیگران دارد.
ویدئوهای واضح و شفافی که ارزش اشتراک‌گذاری دارد
قابلیت Steady Record 2.0
ال‌جی V20 که پردازنده کوآلکوم Snapdragon™ ۸۲۰ با X12 LTE آن را نیرو می‌دهد قابلیت Steady Record 2.0 را معرفی می‌کند. این قابلیت از فناوری نسخه سوم تثبیت تصویر الکترونیک یا EIS 3.0 شرکت کوالکوم برای ضبط کلیپ‌های ویدئویی واضح‌تر و خنثی‌سازی تصاویر لرزان بهره می‌برد. فناوری EIS بر پایه حسگر ژیرو است و دقت همگام‌سازی بین تصویر و ژیرو را با کاهش زمان تأخیر همگام‌سازی به ۵۰ میلی‌ثانیه بهتر می‌کند. EIS با تثبیت دیجیتال تصویر یا DIS تکمیل می‌شود. این فناوری کیفیت ویدئوها در مرحله پس از پردازش را با تطبیق سوژه‌های قاب بهتر می‌کند و اعوجاج ناشی از شاتر غلتان را برای حرکت روان‌تر به حداقل می‌رساند.

 

 

قابلیت ضبط ویدئوی های-فای باکیفیت
کاربران ال‌جی V20 می‌توانند ویدئوهای های-فای ضبط کنند و به طور دستی تنظیمات را برای برخورداری از کیفیت صدای عالی با استفاده از چندین گزینه کنترل کنند. مانند: Low Cut Filter یا LCF که صداهای مزاحم و ناخواسته پس‌زمینه را حذف می‌کند و Limiter یا LMT که فاصله ضبط را تنظیم می‌نماید. قابلیت LCF صدای پس‌زمینه را کاهش می‌دهد و قابلیت LMT تنها بر صداهایی که کاربر می‌خواهد ضبط کند متمرکز می‌شود. علاوه بر این، ال‌جی V20 می‌تواند با استفاده از تلفیق کد پالس خطی ۲۴ بیت/۴۸کیلوهرتز یا Linear Pulse Code Modulation که به اختصار LPCM گفته می‌شود صدا را ضبط کند. این همان فرمتی است که در تجهیزات ویدئویی حرفه‌ای استفاده می‌شود.

 

 

ناب‌ترین تجربه صدا
صدای Hi-Fi Quad DAC
ال‌جی V20 اولین تلفن هوشمند دنیاست که صدای ۳۲ بیت Hi-Fi Quad DAC دارد و با فناوری ESS، طراح محصولات صوتی باکیفیت، نیرو می‌گیرد. صدای Quad DAC که با ESS SABRE ES9218 نیرو گرفته و در ال‌جی V20 استفاده شده است با کاهش افت کیفیت و صدای محیط تا ۵۰ درصد، صدایی واضح را ارائه می‌دهد. ال‌جی V20 با کنترل ۷۵ درجه‌ای میزان صدا و بالانس چپ و راست و نیز پشتیبانی از فرمت‌های موسیقی بدون افت کیفیت نظیر FLAC ،DSD ،AIFF و ALAC صدایی با کیفیت بالا برای هر نوع هدفونی به ارمغان می‌آورد.
ضبط صدای اچ.دی
ضبط‌کننده صدای اچ.دی یا HD Audio Recorder نمایانگر مرحله جدیدی در ضبط صداست. این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از سه میکروفون با AOP بالا (نقطه اضافه‌بار صدا) برای ضبط صدایی باورنکردنی که از ضبط صدا در تلفن‌های هوشمند متداول پیشی می‌گیرد صدایی با کیفیت استودیو با دامنه فرکانس پویای وسیع‌تر ضبط کند. با حالت استودیو یا Studio Mode، می‌توان به صورت دستی صدا را با استفاده از کلیدهایی با کاربری آسان، شبیه همان‌هایی که در دوربین فیلم‌برداری می‌بینید، کنترل کرد و برای خلق صدایی با کیفیت بالا و متناسب با تست صدا از Music Recorded با ضبط صدای آواز خواندن بالاتر از صدای موسیقی استفاده کرد.
در تلاش برای بهبود بیشتر امکانات صوتی و طراحی، ال‌جی به همکاری خود با شرکت B&O PLAY ادامه می‌دهد. نتیجه این خواهد بود که ال‌جی V20 صدایی طبیعی و متعادل دارد که فلسفه مهندسی صدا در B&O PLAY را منعکس می‌کند.
همه چیز را ضبط کن؛ حتی بیشتر
لنز با زاویه واید در دوربین پشت و جلو
قابلیت زاویه واید برای دوربین پشت و جلو می‌تواند تصاویر را با پس‌زمینه‌ای کامل و فراگیر ثبت کند؛ به عبارت دیگر، کاربران چیزهای بیشتری را در قاب تصویر جای می‌دهند و هیچ چیز از کادر بیرون نمی‌ماند. دوربین ۵ مگاپیکسل جلو با لنز ۱۲۰ درجه تجربه سلفی را به ثبت تصاویر بزرگ‌تر با دوستان بیشتر گسترش می‌دهد. دوربین ۸ مگاپیکسل پشت با لنز ۱۳۵ درجه برای ثبت تصویر در جلوی یک منظره پرزرق‌وبرق و باشکوه یا داخل یک استادیوم بسیار بزرگ ایده‌آل است. لنز زاویه استاندارد با دیافراگم بزرگ تصاویر واضح تا ۱۶ مگاپیکسل را با لنز ۷۵ درجه ثبت می‌کند.

 

 

قابلیت Auto Shot
قابلیت Auto Shot در دوربین جلو سلفی‌های عالی با کمک قابلیت تشخیص چهره ایجاد می‌کند که به محض آماده شدن و لبخند زدن سوژه، نما را ثبت می‌کند. نیاز به فشار دادن کلید شاتر نیست زیرا این کار معمولاً لرزش دوربین و احتمال مات شدن تصویر را افزایش می‌دهد.
قابلیت فوکوس خودکار دوگانه
در ال‌جی V20، قابلیت فوکوس خودکار دوگانه یا Hybrid Auto Focus که به اختصار HAF خوانده می‌شود ثبت تصاویر واضح را هر بار تضمین می‌کند. فوکوس خودکار سریع و پایدار در هر محیطی با ادغام سه مکانیسم فوکوس خودکار ارائه می‌شود: فوکوس خودکار تشخیص لیزر (Laser Detection AF)، فوکوس خودکار تشخیص حالت (Phase Detection AF) و فوکوس خودکار کنتراست (Contrast AF)، هم برای تصویر و هم فیلم. ال‌جی V20 تشخیص می‌دهد که برای یک نمای خاص فوکوس خودکار لیزری (LDAF) بهتر است یا تشخیص حالت (LDAF). و سپس، فوکوس را با فوکوس خودکار کنتراست اصلاح می‌کند. کاربران می‌توانند از ال‌جی V20 در زمان ثبت تصاویر دوستان یا اعضای خانواده در حال حرکت یا در هر شرایط نور بهره کامل ببرند.
ارائه بیشترین‌ها از چیزی که دوستش دارید
صفحه‌نمایش دوم
قابلیت پرطرفدار صفحه‌نمایش دوم که برای اولین بار در ال‌جی V10 معرفی شد خوانایی بهتری دارد. این نمایشگر کوچک که در بالای صفحه‌نمایش اصلی قرار گرفته نسبت به V10 دو برابر روشن‌تر و اندازه فونت آن ۵۰ درصد بزرگ‌تر شده است. صفحه‌نمایش دوم به کاربران امکان می‌دهد تا اعلان‌ها و هشدارها را در فضای باز با یک نگاه به راحتی ببینند.
کاربران اکنون می‌توانند به دلیل وجود قابلیت اعلان‌های بسط‌پذیر (Expandable Notifications) روی یک کلید در صفحه‌نمایش دوم ضربه بزنند تا اعلان‌ها بزرگ شود و پیام‌های متنی را بتوان با یک نگاه چک کرد و به سرعت به آنها پاسخ داد یا اطلاعات را به اشتراک گذاشت.
رابط کاربری +UX 5.0
ال‌جی V20 با رابط کاربری موبایل ال‌جی +UX 5.0 عرضه می‌شود که امکانات چندرسانه‌ای را با کاربری آسان در خور نیازهای مشتریان ارائه می‌دهد. ال‌جی +UX 5.0 نسخه به‌روزشده از ال‌جی UX 5.0 است که اولین بار در ال‌جی G5 معرفی شد. این اولین رابط کاربری تلفن هوشمند دنیاست که با سیستم‌عامل اندروید ۷٫۰ نوقا اجرا می‌شود.
ال‌جی V20 از قابلیت چندپنجره‌ای یا Multi-window برای نمایش دو برنامه کاربردی به صورت همزمان و در صفحات جداگانه برخوردار است و کاربران می‌توانند با کمک آن متن‌ها، تصاویر و فایل‌ها را از یک برنامه کاربردی به برنامه کاربردی دیگر بکشند. ترکیب این پیشرفت‌ها با نمایشگر اصلی ۵٫۷ اینچ IPS Quantum بهترین قابلیت‌های چندرسانه‌ای را میسر می‌کند.

 

 

 

قابلیت In Apps گوگل
ال‌جی V20 اولین تلفن دنیاست که قابلیت In Apps گوگل را به نمایش می‌گذارد. این حالت جدید برای جست‌وجو در برنامه کاربردی گوگل به کاربران کمک می‌کند تا محتوا را نه تنها از برنامه کاربردی پیش‌فرض در گوشی مانند مخاطبان، ایمیل‌ها، پیام‌های متنی و تصاویر جست‌وجو کنند بلکه در میان برنامه‌های کاربردی نصب‌شده توسط خود کاربر نیز کندوکاو کنند. این قابلیت امکان کشف برنامه‌های کاربردی که کاربر به تازگی به آنها دسترسی داشته، افرادی که با آنها در تماس بوده‌، پیام‌های متنی که باید می‌خوانده یا فعالیت‌های دیگر در برنامه‌های کاربردی را بدون تایپ چیزی میسر می‌کند.
طراحی درجه یک در بدنه بادوام
مواد مرغوب
ال‌جی برای ایجاد ظاهر زیبا و دوام بالا از آلومینیوم سبک به همراه یک ماده سیلیکونی جدید استفاده می‌کند. فلز AL6013 که در هواپیما، کشتی و دوچرخه‌های کوهستانی به کار می‌رود به دلیل برخورداری از ویژگی استحکام و وزن سبک برای پوشش پشت گوشی استفاده می‌شود. اگر این تلفن هوشمند به زمین بخورد، ابتدا و انتهای آن به دلیل استفاده از سیلیکون پلی کربنات (Si-PC) از آسیب محافظت می‌شود. این ماده مبتکرانه در کلاه کاسکت به کار می‌رود تا در مقایسه با مواد معمولی بتواند تا بیش از ۲۰ درصد از شوک‌ها بکاهد.
دوام بالا
ال‌جی V20 تست سقوط گذرا (MIL-STD 810G Transit Drop Test) برای دوام را که توسط یک آزمایشگاه مستقل انجام شد با موفقیت پشت سر گذاشته است و با استانداردهای نظامی امریکا مطابقت دارد. این آزمایش تعیین می‌کند که ال‌جی V20 می‌تواند در برابر شوک‌ها و ضربات تاب بیاورد و وقتی به طور مکرر از ارتفاع حدود ۱۲۰ سانتی‌‌‌متری بیفتد و در حالات مختلف مانند پشت، جلو، کناره‌ها و گوشه‌ها به زمین بخورد همچنان کار کند.

 

 

جانو چو، رئیس ال‌جی الکترونیکس و شرکت ارتباطات موبایل، گفت: «ال‌جی V20 برای مشتریانی طراحی شده که تجربه پویاتری هنگام استفاده از قابلیت‌های پرطرفدار صوتی و تصویری سری V می‌خواهند. با ال‌جی V20، ما به مشتریان خود بیشترین‌ها را از چیزهایی که دوستشان دارند در اختیار قرار می‌دهیم و چیزهایی که لازم ندارند را کمتر ارائه می‌دهیم تا استاندارد جدید برای تلفن‌های هوشمند پیشرفته ایجاد کنیم.»

 

ارسال پرسش جدید