جدیدترین جاروبرقی ال‌جی با موتور اینورتر به بازار ایران آمد


اگر به دنبال یک جاروبرقی با طراحی اصیل و در عین حال دارای فناوری‌های روز می‌گردید، جاروبرقی جدید‌ پاکت‌دار با موتور اینورتر ال‌جی با قدرت مکش بالا، فیلتر ضد آلرژی و طراحی خاصش حتما نظر شما را جلب خواهد کرد.

در جاروبرقی VI-3870HTS موتورهای معمول کنار گذاشته شده است و از نسل جدیدی از موتور اینورتر هوشمند یعنی Smart Inverter Motor™ 2.0 استفاده شده است. این موتور اینورتر هوشمند بسیار قدرتمند و بادوام است و در مقایسه با یک جاروبرقی 2200 وات؛ بالاترین میزان تمیزی را تا بیش از 11 درصد ارائه می‌دهد. این موتور از دوام بالایی برخوردار است و در حالی که موتورهای ذغالی معمولی عمر مفید نهایت 350 ساعته دارند، این موتور حداقل عمر مفید 1000 ساعته دارد. همین امر باعث شده است تا موتور اینورتر هوشمند از گارانتی 10 ساله ال‌جی و گلدیران برخوردار باشد.

 

 

 

 

این جاروبرقی حتی بیشتر از قبل به بهداشت محیط اهمیت می‌دهد و بخاطر نداشتن اصطحکاک هیچگونه ذرات کربنی منتشر نمی کند و به همین دلیل از بروز هرگونه آلرژی جلوگیری می‌کند.

 کیسه این جاروبرقی روکشی از جنس اسید تانیک دارد که باعث می‌شود تا 99 درصد ذرات گرد و غبار، مایت‌های گرد و غبار و آلرژی‌زا حل شوند. علاوه بر کیسه ضد آلرژی، جاروبرقی VI-3870HTS  دارای بالاترین درجه فیلتر بهداشتی است و ذرات مضر گرد و غبار را تا 999/99 درصد توسط فیلتر سه لایه HEPA14 جذب می‌کند.

 

 

 

 

در زمینه ساخت نیز، ال‌جی در طراحی ارگونومیک خود تحولی ایجاد کرده است و بیش از همیشه نحوه کار با این جاروبرقی را مطابق با ساختار بدن انسان طراحی کرده است. در این راستا 14 عامل از جمله طول، زاویه و ضخامت دسته جاروبرقی بهینه سازی شده است. بطوریکه مرکز ثقل آن پراکنده می‌شود و در نتیجه کاربری آسان‌تری را در حین استفاده به کاربر می‌دهد. این دسته خلبانی باعث کاهش بهینه استفاده 19 درصدی از عضلات بازو و 10 درصدی عضلات مچ دست می‌شود. خرطومی سبک و انعطاف‌پذیر آن نیز به شما این امکان را می‌دهد تا بدون فشار و با آزادی عمل بیشتری حرکت کنید. به علاوه این موارد، سیستم کنترل صدای دستگاه نیز بهبود پیدا کرده است و با تعبیه شدن مخزن دوگانه برای موتور تا 10 درصد نسبت به قبل صدای کمتری می‌شنوید.

 

 

جاروبرقی ال جی با موتور اینورتر از لحاظ ظاهری نیز کاملا مدرن طراحی شده است. طراحی متالیک با دوام و دوخت ضربه‌گیر چرم در جلوی بدنه، به آن ظاهری زیبا و منحصر به فرد بخشیده است.

جهت مشاهده محصول کلیک کنید.

 

 

ارسال پرسش جدید