مراسم تقدیر از برندگان کمپین های باشگاه روی خوش زندگی


مراسم تقدیر از برندگان کمپین های باشگاه روی خوش زندگی

 

 

 

مراسم باشکوه تجلیل از برگزیدگان کمپین بهترین­ های سال 2016، نفرات برتر جشنواره نوروزی و برگزیدگان کمپین "مهربان باشیم"  ،روز سه شنبه 12 اردیبهشت ماه، در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد.

در این مراسم مدیر عامل ال جی الکترونیکس در ایران   آقای Deuk Soo Ahn ، قائم مقام هیئت مدیره شرکت گلدیران حسین تنهایی و سایر مدیران ارشد ال جی و گلدیران ، حضور یافتند و از یهترین مشتریان سال 2016 تقدیر یه عمل آوردند. هدایای نفیسی از جمله سفر به کره جنوبی به همراه همسر، گوشی موبایل LG V20، دستگاه هدست بلوتوث، تقدیرنامه مشتریان برتر ال جی - گلدیران و .... نیز به 50 رتیه برتر اعطا نمودند.

 

 

همچنین نماینده مسئولیت های اجتماعی اروپا آقای Jan Noterdaeme - نیز در این مراسم حضور داشته و از اعضای فعال در کمپین های باشگاه در حوزه مسئولیتهای اجتماعی تقدیر کردند . در این مراسم  از 5 رتیه اول جشنواره بهترین های نوروزی باشگاه روی خوش زندگی نیز تقدیر شد.

مدیر عامل ال جی الکترونیکس در ایران-  آقای  Deuk Soo Ahn -  و جناب آقای تنهایی نایب رئیس هیئت مدیره گلدیران، در سخنرانی های خود اظهار داشتند که ال جی و گلدیران در کنار ارائه محصولات با کیفیت و تکنولوژی روز دنیا ، خدمات متمایزی به مشتریان خود ارائه می کنند و ثابت کرده اند که مشتری مداری سرلوحه فعالیتهایشان می باشد. 

 

 

همچنین ایشان با اشاره به اهمیت مسئولیت های اجتماعی، اعلام داشتند ال جی و گلدیران همیشه حضور فعالی در عرصه های فرهنگی و اجتماعی داشتند و اینک شاهد این هستیم که مشتریان باشگاه مشتریان ال جی و گلدیران با ما همگام شده و با حضور در طرح های اعضای اعتبار جهت تجهیز مراکز نیازمند، همواره عمل به مسئولیت های اجتماعی و فعالیت های خیرخواهانه را از مهم ترین وظایف خود میدانند.

 

ارسال پرسش جدید