بهترین تخفیف‌ها برای بهترین‌ها


 

بهترین تخفیف‌ها برای بهترین‌ها

 

مرحله دوم جشنواره بهترین‌ برای بهترین‌ها، با تخفیف‌های ویژه از اول آبان آغاز می‌شود

 
 

 

با توجه به استقبال بی‌نظیر مشتریان عزیز از جشنواره بهترین برای‌ بهترین‌ها که به مدت محدود در تابستان برگزار شده بود، شرکت ال جی و گلدیران تصمیم گرفتند که با ارائه تخفیف‌های ویژه و مدلهای بیشتر، این جشنواره را در فاز دوم ادامه دهند. محصولات این جشنواره شامل تلویزیون‌های OLED ، ساید بای ساید و ماشین لباسشویی ال‌جی هستند که هرکدام می‌توانند با نوآوری‌های جدید خود سبک زندگی شما را متحول کنند. این جشنواره فوق العاده فقط به مدت 7 روز، از اول تا هفتم آبان ماه برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که تخفیفات این جشنواره علاوه بر جشنواره‌های تصویری اینچ‌های طلایی و خانگی پا به پای پاییز است. به همین خاطر در مدل‌هایی که در دو جشنواره مشترک هستند، مجموع مبلغ هدیه به صورت یک جا در کارت هدیه مشتری شارژ می‌شود و دیگر نیازی به دو کارت هدیه نیست.

اعضای محترم باشگاه مشتریان ال جی و گلدیران نیز می توانند از طریق دعوت دوستان خود برای خرید این محصولات از 1,000,000 امتیاز بیشتر و یک دستگاه اسپیکر بهره مند گردند. در نظر داشته باشید فرآیند دعوت و عضویت در باشگاه لازم است در بازه جشنواره صورت بگیرد و در غیر اینصورت هدایای ویژه باشگاه به فرد دعوت کننده تعلق نخواهد گرفت. آخرین فرصت برای عضویت فرد دعوت شده 11 آبان می باشد.

جهت بهره مندی از مزایای این جشنواره در باشگاه به صفحه کاربری خود مراجعه نموده و از منوی سمت راست گزینه دعوت از دوستان را انتخاب نمایید. پس از آن در قسمت دعوت برای خرید گزینه دعوت برای جشنواره "بهترین تخفیف ها برای بهترین ها" را انتخاب نموده و شماره همراه و ایمیل دوستان خود را وارد نمایید. توجه داشته باشید فرد دعوت شده لازم است با همین شماره و از طریق لینک ارسال شده به آدرس ایمیل خود، پس از خرید و نصب دستگاه های اعلام شده، فرآیند عضویت را انجام دهد تا امتیازات اعلام شده به شما تعلق گیرد.

جهت دریافت اطلاعات کامل جشنواره و مدل های منتخب به لینک زیر در سایت گلدیران مراجعه فرمایید:

 

بهترین تخفیف ها برای بهترین ها

 

 

 

ارسال پرسش جدید