امتیاز کمکی - فعالیت های باشگاه:

امتیازات فعالیت اعضا که منجر به تخصیص "امتیاز کمکی" و افزایش "امتیاز کل" میگردد نیز مطابق جدول زیر محاسبه می گردد:

امتیاز کل:

مجموع امتیازهای کسب شده از خرید محصولات (امتیاز اصلی) و انجام فعالیت های باشگاه (امتیاز کمکی) که تعیین کننده رتبه مشتری در باشگاه می باشد. جهت دسترسی به اطلاعات ثبت شده در بانک اطلاعاتی مشتریان و اطلاع از رتبه تخصیص یافته به "صفحه من" مراجعه نمایید.

 

جدول امتیاز کمکی - فعالیت های باشگاه:

شرح فعالیت امتیاز
بازدید از وب سایت (مجموعا 30.000 امتیاز در ماه)هر روز یکبار 1.000
ثیت اطلاعات تکمیلی از طریق مراجعه به وب سایت 20.000
شرکت در نظر سنجی 50.000
پیشنهاد به سایرین برای خرید تا 1.000.000
دعوت از دوستان برای عضویت 100.000
خرید و نصب در ماه ازدواج(از روز ازدواج تا یک ماه بعد) 500.000 تا
خرید و نصب در ماه تولد(از روز تولد تا یک ماه بعد) 500.000 تا
رنک دهی ( رای دهی) اخبار 200
شرکت در مسابقات 100.000
شرکت در نمایشگاه های ال جی - گلدیران 100.000

نحوه امتیاز دهی در ازای پیشنهاد به سایرین برای خرید، به شرح ذیل می باشد

امتیاز قابل تخصیص به معرف ارزش محصول خریداری شده (تومان)
1,000,000 بیشتر از 16 میلیون
500,000 از 12 تا 16 میلیون
200,000 از 6 تا 12 میلیون
100,000 کمتر از 6 میلیون

امتیاز کمکی برای خرید در ماه ازدواج و تولد به شرح زیر تعلق میگیرد:

امتیاز قابل تخصیص سطح عضویت
الماس / DIAMOND 500.000 امتیاز
طلا / GOLD 400.000 امتیاز
نقره / SILVER 300.000 امتیاز
برنز / BRONZE 200.000 امتیاز

 

سوالات متداول:

1- من در حال حاضر در سطح طلا ( یا الماس ) هستم. آیا با اعمال قوانین جدید همچنان میتوانم از خدمات ویژه مانند تمدید گارانتی استفاده نمایم؟
پاسخ: در صورتیکه دارای کارت عضویت میباشید و یا تا تاریخ 31 خرداد فرم درخواست کارت عضویت را در وب سایت تکمیل نموده اید، میتوانید از خدمات اعضای سطح الماس و طلا استفاده نمایید.
2- خرید های من تا کنون حدود 11 میلیون تومان میباشد و قصد دارم یک محصول جدید خریداری کنم که مجموع خرید های من را به 17 میلیون تومان میرساند. با اعمال قوانین جدید اعتبار من چگونه محاسبه خواهد شد؟
پاسخ: در شرایط قبلی باشگاه شما در سطح طلا قرار داشته اید که با خرید جدید به سطح الماس ارتقا خواهید یافت و تمام خرید های شما ( شامل خرید های قبلی نیز) شامل 5% اعتبار خرید مجدد خواهند شد و به حساب شما واریز خواهد شد.
3- من درخواست صدور کارت الماس را در تاریخ 16 خرداد در سایت تکمیل کرده ام و هنوز کارتم را دریافت نکرده ام. آیا با قوانین جدید اعتبار کارتم شارژ خواهد شد؟
اعتبار کارت شما بر اساس قوانین جدید باشگاه محاسبه و واریز خواهد شد
4- اگر تا 1 تیر ماه از اعتبار موجود در کارتم استفاده ننمایم، چه اتفاقی می افتد؟
پاسخ: اعتبار شما از 1 تیر به بعد در دسترس نخواهد بود و صفر خواهد شد
5- من در سطح طلا هستم و کارت عضویت باشگاه را ندارم و تمایلی برای دریافت کارت ندارم و هیچ درخواستی بابت دریافت کارت نداشته ام. طبق قوانین قبلی باشگاه برای یکی از خرید ها مشمول دریافت سرویس تمدید گارانتی رایگان بودم. آیا بعد از اعمال قوانین نیز همچنان شامل این سرویس خواهم بود؟
پاسخ: بله. سرویس رایگان تمدید ضمانت که در زمان خرید به شما تعلق می گرفته، معتبر هستند. ولی برای خرید های جدید در صورتیکه بر طبق قوانین جدید در سطح طلا یا الماس نباشید، این سرویس به صورت رایگان قابل ارائه نمیباشد.

 

عدم امکان شارژ کارت در ایام نوروز

کاربران گرامی

با سلام و ضمن تبریک سال نو و آرزوی سالی پر خیر و برکت

برای شما، لطفا موارد زیر را در نظر داشته باشید:

به علت تعطیلات نوروزی شارژ کارت ها تا تاریخ 16 فروردین ماه مقدور

نخواهد بود. پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم.

بنا به درخواست مکرر شما عزیزان تاریخ اعمال قوانین جدید باشگاه

به 25 فروردین ماه انتقال یافت.

جهت آگاهی از قوانین جدید باشگاه لطفا به لینک زیر مراجعه فرمایید:

قوانین جدید باشگاه

ارسال پرسش جدید