باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-100      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۵ مرداد تعداد بازدید : 1014
با ثروتمندان ، امروز: وارن بافت
وارن بافت ، یکی از متمول ترین مردان دنیاست که در امریکا زندگی می کند. او به عنوان یک سرمایه گذار باهوش شناخته می شود ، کسی که همه حرکت ها و قدم هایش در مسیر موفقیت حساب شده و اساسی بود و در نهایت وی را در رتبه دوم ثروتمندترین ها قرار داد.

 

وارن بافت ، یکی از متمول ترین مردان دنیاست که در امریکا زندگی می کند. او به عنوان یک سرمایه گذار باهوش شناخته میشود ، کسی که همه حرکت ها و قدم هایش در مسیر موفقیت حساب شده و اساسی بود و در نهایت وی را در رتبه دوم ثروتمندترین ها قرار داد. بر طبق اطلاعاتی که که وب سایت او موجود است؛ وارن بافت اولین سرمایه گذاری خود را دردوران دبیرستان و به همراه یکی از دوستانش انجام داد. او به همراه دوست خود یک ماشین پین بال خریداری کردند و داخل یک سالن آرایشگاه گذاشتند. آنها با سود حاصل از این دستگاه ، ماشین های بیشتری خریدند تا جاییکه تعدا ماشین های پین بال آنها به عدد هشت رسید که در فروشگاههای مختلف قرار داده بودند. بعد از این وارن بافت کمپانی کوچک خود را فروخت و با خرید سهام فعالیت اقتصادی جدید را آغاز کرد. او در سن 26 سالگی 174 هزار دلار به دست آورد که بعد از تعدیل تورم، این رقم بر طبق معادلات مالی امروز چیزی حدود 1.4 میلیون دلار بود. به نظر ساده می آید اما در حقیقت وضعیت اینقدرها هم ساده نبوده است.
نکته قابل توجه دیگری که بیشتر مردم درباره وارن بافت می دانند جدا از ثروتمند بودن و شهرت او ، منزلی است که در آن زندگی میکند. وارن بافت به همراه خانواده اش در همان خانه ای که در سال 1957 به قیمت 31 هزار و پانصد دلار خرید زندگی میکند. یک زندگی نسبتا به صرفه برای یکی از ثروتمندترین مردان دنیا.