باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-101      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۵ مرداد تعداد بازدید : 1228
یک وعده غذا ، کیلومترها زیر آب
درباره یک وعده غذایی زیر آب چقدر فکر کرده اید؟؟ عجیب است اما اصلا غیر ممکن نیست. می توانید یک وعده شام یا ناهار را با منظره عمق اقیانوس ها در حالیکه انواع موجودات دریایی اطراف شما را پر کرده اند نوش جان کنید. البته برای این موضوع باید چمدان ها را ببندید و سفر کنید. اگرچه می توانید نمونه هایاین رستوان های زیر آب یا آکواریومی را در همه جای دنیا پیدا کنید اما همین بیخ گوش خودمان یعنی دوبی هم از این شکل رستوران ها پیدا می شود. یا اگر خود و خانواده تان را یک سفر مهمان تور مالدیو کنید باز هم می توانید چنین تجربه ای را به دست بیاورید.

 درباره یک وعده غذایی زیر آب چقدر فکر کرده اید؟عجیب است اما اصلا غیر ممکن نیست. می توانید یک وعده شام یا ناهار را با منظره عمق اقیانوس ها در حالیکه انواع موجودات دریایی اطراف شما را پر کرده اند نوش جان کنید. البته برای این موضوع باید چمدان ها را ببندید و سفر کنید. اگرچه می توانید نمونه های این رستوان های زیر آب یا آکواریومی را در همه جای دنیا پیدا کنید اما همین بیخ گوش خودمان یعنی دوبی هم از این شکل رستوران ها پیدا می شود. یا اگر خود و خانواده را یک سفر مهمان تور مالدیو کنید باز هم می توانید چنین تجربه ای را به دست بیاورید.

 ال ماهارا ، دوبی
واژه ایست عربی که معنی پوسته صدف را می دهد. نقطه عطف هتل برج العرب همین رستوران است که از کف گرفته تا سقف در قالب آکواریومی است که میتواند به عنوان رستوران یکی از جالب ترین تجربیات زندگی شما را بسازد. همینطور که نشسته و غذایتان را میل می کنید در نزدیک ترین فاصله با شما و البته با مرز دیوارهای شیشه ای آکواریم انواع موجودات رنگارنگ دریایی را می بینید که در آب شنا می کنند. یک تجربه خارق العاده...
 رستوران آکواریوم ناش ویل
یگ ماجراجویی غذایی زیرآبی در یکی از چهار رستوران آکواریومی که در ایالات متحده پیدا می شود. شما در این رستوران می توانید حین سرو غذا حدود 100 نوع از انواع موجودات دریایی را هم ببینید که در این فضای آبی شنا می کنند. در منوی این رستوران هم انواع غذاهای دریایی وجود دارد.
رستوران زیر دریایی ایت ها ، مالدیو
اولین رستوران تمام شیشه زیر دریایی در جزیره رانگالی کنراد مالدیو قرار گرفته است. این رستوران حدود 500 متر زیر دریا قرار دارد و البته با وجود حضور بهترین سرآشپزهای دنیا طبیعی است که رستوران بسیار گرانی باشد.
 
اوسیانو ، دوبی
در دوبی آتلانتیس واقع شده است. این رستوران برنده جوایز بسیاری شده و وقتی در اوسیانو غذا می خورید این امکان را دارید که از منظره جست و خیز سفیران مشهور مرداب لذت ببرید. 65 هزار گونه دریایی اطراف شما شنا می کنند در حالیکه مشغول خوردن غذای مورد علاقه خود با چاشنی های مدیترانه ای هستید و از عطر چاشنی های تازه فصلی لذت میبرید و طعم شان را برای همیشه به خاطر می سپارید.
 
رستوران دریا ، مالدیو
برای این رستوران که در آنانتارا واقع شده مناسب ترین نام همین نام دریاست. خرچنگ های این رستوران بسیار مشهور است. رستوران در کف اقیانوس قرار گرفته است و نمای 360 درجه ای از رفت و آمد موجودات دریایی از جمله ماهی ها و لاکپشت ها می تواند یکی از بهترین تجربه های زندگی تان را رقم بزند. نکته ویژه درباره این رستوران وجود صرفا 8 میز است. بنابراین برای حضور در این رستوران باید حتما از قبل میز رزرو کنید.