باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-102      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۵ مرداد تعداد بازدید : 902
کشف بمبی منفجر نشده در شرق لندن
طبق گزارش سی ان ان کارشناسان خنثی سازی بمب های نظامی موفق شدند یک بمب منفجر نشده را در شرق لندن بدون هیچ دردسری از زیر زمین بیاورند. ظاهرا این بمب از دوران جنگ جهانی دوم در این منطقه زیر خاک پنهان شده بود تا اینکه رز شنبه نیمه های شب کشف شد.

طبق گزارش سی ان ان کارشناسان خنثی سازی بمب نظامی موفق شدند یک بمب منفجر نشده را در شرق لندن بدون هیچ دردسری از زیر زمین بیاورند. ظاهرا این بمب از دوران جنگ جهانی دوم در این منطقه زیر خاک پنهان شده بود تا اینکه نیمه شب دوشنبه کشف شد. پلیس لندن در اقدامی سریع و ضروری همه منازل مسکونی موجود در محدوده بمب را از سکنه خالی کرد تا ماموران ویپژه خنثی سازی بدون دغدغه بتوانند بمب نفجر نشده را از زیر خاک بیرون بیاورند.این بمب با 250 کیوگرم وزن و بدون هیچ پوششی از حدود 70 سال قبل در خیابان تمپل واقع در شرق لندن جا خوش کرده بود تا اینکه بالاخره بعد از عبور این همه سال زمانیکه کارگران ساختمانی مشغول کندن زمین بودند با این بمب برخورد میکنند.

با گذشت 24 ساعت از پاکسازی منطقه مربوطه و اطمینان ماموران پلیس از امنیت این محل ، ساکنین دوباره به منازل خود بازگشتند.

از قرار معلوم این بمب از جمله بمبهای هوایی بوده که در دهه 1940 و در پی حملات هوایی ارتش آلمان به لندن در این منطقه فرود آمده اما در نهایت عمل نکرده و به همین شکل سالهای سال در این منطقه باقی مانده است. ساکنان خیابان تمپل قاعدتا افراد خوش شانسی بوده اند که این بمب تا به حال منفجر نشده است و کنار آن سالهای سال زندگی مسالمت آمیزی را تجربه کردند.