باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-103      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۵ مرداد تعداد بازدید : 954
کنسرت هایی که نباید از دست بدهید
تابستان و تعطیلاتش بهترین زمان برای رفتن به کنسرت های موسیقی است که میتواند به خاطراتی به یاد ماندنی برای شما تبدیل شود. در همین راستا بد نیست اگر پیشاپیش درباره برنامه بعضی از کنسرت ها در تهران و برخی شهرستان ها آگاه شوید.

 

تابستان و تعطیلاتش بهترین زمان برای رفتن به کنسرت های موسیقی است که میتواند به خاطراتی به یاد ماندنی برای شما تبدیل شود. در همین راستا بد نیست اگر پیشاپیش درباره برنامه بعضی از کنسرت ها در تهران آگاه شوید. یکی از آن کنسرت هایی که از دست دادنش شاید حسابی شما را پشیمان کند کنسرت گروه دنگ شو است. دنگ شو دوم شهریور ماه در سالن همایش های برج میلاد اجرا خواهد داشت. پس بهتر است از همین حالا برای رزرو بلیط اقدام کنید.

کنسرت محمد علیزاده را هم در تاریخ 4 و 5 شهریور فراموش نکنید. سالن میلاد در نمایشگاه بین المللی تهران در این تاریخ میزبان کنسرت محمد علیزاده هستند.

بانوان محترم اما کنسرت تاریخ 3 و 4 شهریور آوای صحرا را که صرفا ویژه بانوان است از دست ندهند. این کنسرت در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد. در ضمن کنسرت رضا صادقی در تاریخ 6 شهریور ماه هم از آن کنسرت هایی است که نباید به هیچ عنوان از دست داد. رضا صادقی قرار است ششم شهریور ماه در تالار وزارت کشور یک کنسرت به یاد ماندنی را اجرا کند. از دست ندهید.