باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-1053      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۷ دي تعداد بازدید : 1264
با ال‌جی آکوآ از آلودگی هوا در امان بمانید
دستگاه تصفیه هوای ال‌جی آکوا از نورپردازی هوشمند بر حسب میزان آلودگی هوا برخوردار است. نور پردازی ال ای دی این دستگاه میزان متفاوت آلودگی محیط را با رنگ‌های مختلف نشان می‌دهد. نور قرمز نشان دهنده هوای آلوده، نور بنفش نشان دهنده هوای تا حدی آلوده و نور آبی نشان دهنده پاکیزگی هوای محیط است.
دستگاه تصفیه هوای ال‌جی آکوا از نورپردازی هوشمند بر حسب میزان آلودگی هوا برخوردار است. نور پردازی ال ای دی این دستگاه میزان متفاوت آلودگی محیط را با رنگ‌های مختلف نشان می‌دهد. نور قرمز نشان دهنده هوای آلوده، نور بنفش نشان دهنده هوای تا حدی آلوده و نور آبی نشان دهنده پاکیزگی هوای محیط است.

فیلتراسیون چندگانه ال‌جی آکوآ توسط ۴ فیلتر مجزا (فیلتر اولیه، ضد آلرژی، بوگیر و هپا) هوایی پاکیزه را برای محیط زندگی شما به ارمغان می‌آورد.

تا الان شده لباس‌ها را روی بند رخت در فضای داخلی خانه آویزان کنید و ببینید چه رطوبت دل‌انگیزی دارد؟ اگر این حس برایتان خوشایند است، باید بدانید که ال‌جی با استفاده از تکنیک‌های ویژه خود همین رطوبت دوست‌داشتنی را به خانه‌های شما هدیه کرده است.

lg-features-nat-hum

این دستگاه رطوبت طبیعی را برای خانه شما به ارمغان می‌آورد. به دلیل اندازه کوچک قطره‌های آب، هیچ نوع میکروبی به اطراف منتقل نمی‌شود و فرش، کتاب‌ها یا کاغذدیواری هم از خیس شدن در امان هستند. وقتی وسایل خیس نشوند، هیچ نوع کپک و قارچی هم رشد نمی‌کند. رطوبت طبیعی که این محصول ال‌جی فراهم می‌کند، باعث می‌شود تا در خانه آسایش بیشتری داشته باشید و خیلی بهتر بخوابید.