باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-107      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۶ مرداد تعداد بازدید : 168
نوه مورگان فری من به قتل رسید
جسد نوه 33 ساله مورگان فری من صبح یشکنبه در نیویورک پیدا شد. پلیس ادنا هینس را صبح یکشنبه در خیابانی در محدوده آپارتمان وی پیدا کرد. این دختر 33 ساله در حالی در خیابان رها شده بود که ضربات چاقو بدن او را غرق خون کرده بود. پلیس بلافاصله ادنا هینس را به بیمارستان منتقل کرد اما این خانم جوان ضربات چاقو را تاب نیاورد و در نهایت در بیمارستان بود که مرگ او اعلام شد.

جسد نوه 33 ساله مورگان فری من صبح یکشنبه در نیویورک پیدا شد. پلیس، ادنا هینس را صبح یکشنبه در خیابانی در محدوده آپارتمانش پیدا کرد. این دختر 33 ساله در حالی در خیابان رها شده بود که بر اثر ضربات چاقو بدنش غرق خون بود. پلیس بلافاصله ادنا هینس را به بیمارستان منتقل کرد اما این خانم جوان ضربات چاقو را تاب نیاورد و در نهایت در بیمارستان بود که مرگ او اعلام شد.

مورگان فری من در این باره می گوید:
دنیا هیچوقت نخواهد توانست هنر و استعداد او را بشناسد. او خیلی چیزها برای ارائه در عرصه هنر داشت. ما به عنوان خانواده ادنا و دوستانش خیلی خوشبخت بودیم که انسانی مانند او را می شناختیم. ستاره او همچنان در قلب ، فکر و دعاهای ما خواهد درخشید. ادنا حالا به آرامش رسیده است.
پلیس در این رابطه به مرد جوان 30 ساله ای مشکوک است که در زمان کشف بدن نیمه جان ادنا بر روی زمین بالای سر او ایستاده بوده. ظاهرا این مرد جوان نامزد ادنا هینس بوده است.