باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-114      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۷ مرداد تعداد بازدید : 994
شلوار جینی که موبایل را شارژ می کند!
شاید دیگر نباید از هیچ چیزی متعجب شد. حتی اگر اینروزها جسته و گریخته شنیده اید که قرار است شلوارهای جینی به بازار بیاید که این قابلیت را دارند تا گوشی های تلفن هوشمند شما را شارژ کنند اصلا متعجب نشوید.

شاید دیگر نباید از هیچ چیزی متعجب شد. حتی اگر اینروزها جسته و گریخته شنیده اید که قرار است شلوارهای جینی به بازار بیاید که این قابلیت را دارند تا گوشی های تلفن هوشمند شما را شارژ کنند اصلا متعجب نشوید. چون این خبر همین روزها واقعیت پیدا میکند.

هر چند ممکن است در آینده موضوع جدی تر شود و در نهایت هم به اتفاقی عادی تبدیل شود اما همین حالا هم برند جوز جین یک مدل از شلوار جین هایی را به نام hello تولید کرده است که یک جیب مخفی دارد برای آن دست از گوشی های هوشمندی که قطر آنها بسیار کم است و باتری های ظریفی دارند و داخل این جیب روی شارژر قرار می گیرند. البته این مدل از شلوار جین برای همه گوشی های هوشمند جواب نمی دهد و فعلا فقط برخی انواع گوشی می توانند در از این قابلیت استفاده کنند. در ضمن از این طرح شلوار جین فعلا فقط برای خانم ها تولید شده که البته قیمت اعلام شده آن از طرف برند فوق کمی هم بالاست.

به این ترتیب که خریدار باید 189 دلار برای شلوار بپردازد و 49 دلار جدا هم برای باتری مصرفی.