باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-115      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۷ مرداد تعداد بازدید : 144
براد پیت ده سال بعد از طوفان کاترینا...
ده سال بعد از طوفان ویرانگر کاترینا که قسمت هایی از نیواورلن را کاملا نابود کرد ؛ حالا براد پیت بازیگر هالیوودی به آینده منطقه نهم این شهر که بر اثر کاترینا کاملا تخریب شده بود امیدوار است. براد پیت که اخیرا یکی از خانه هایش را که با همسرش آنجلینا جولی شریک بوده در کریسینت فروخته تا برای ساخت خانه هایی کم هزینه و البته سازگار با محیط زیست برای ساکنان این قسمت از نیواورلند خرج کند.

ده سال بعد از طوفان ویرانگر کاترینا که قسمت هایی از نیواورلند را کاملا نابود کرد ؛ حالا براد پیت بازیگر هالیوودی به آینده منطقه نهم این شهر که بر اثر کاترینا کاملا تخریب شده بود امیدوار است. براد پیت اخیرا یکی از خانه هایش را که با همسرش آنجلینا جولی شریک بوده در کریسینت فروخته تا جهت ساخت خانه هایی کم هزینه و البته سازگار با محیط زیست برای ساکنان این قسمت از نیواورلند خرج کند.

این بازیگر بزرگ هالیوود طی چند سال گذشته وقت بسیاری را صرف آباد سازی این منطقه کرده است تا با ساخت خانه های جدید برای ساکنان این منطقه ، آنها را دوباره به زندگی بازگرداند.ده سال پیش طوفان معروف کاترینا باعث شد تا ساکنان این منطقه همه چیز خود را از دست بدهند هر چند در نهایت براد پیت با بنیاد make it right که خودش موسس آن است به کمک اهالی این منطقه آمد و اینروزها معتقد است محدوده نهم این شهر مانند جامعه ای روبه رشد است که میتوان به آینده آن امیدوار بود.
در این منطقه حدود 109 خانه وجود دارد که حالا همه آنها بر اساس اصول محیط زیستی در حال ساخت مجدد هستند.