باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-118      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۸ مرداد تعداد بازدید : 180
اعتراض کیم کارداشیان به خرید اینترنتی اسلحه
کیم کارداشیان در صفحه توئیتر خود با یادآوری قتل عام یک زن و همسر و فرزندان او به دست نامزد سابقش از آزادی در اختیار داشتن اسلحه در امریکا انتقاد کرد.

کیم کارداشیان در صفحه توئیتر خود با یادآوری قتل عام یک زن و همسر و فرزندان او به دست نامزد سابقش از آزادی در اختیار داشتن اسلحه در امریکا انتقاد کرد. او در چند متن کوتاه توئیت شده درباره موضوع کنترل سلاح در کشورش اینطور نوشت:

آیا شما هم درباره داستان دلخراش دیوید کونلی شنیده اید؟ مردی که نامزد سابقش را به همراه همسر وی و هر شش فرزندشان قتل عام کرد؟ او کل این خانواده را کشت.این مرد اسلحه خود را اینترنتی خریده بود. چقدر خرید سلاح اینترنتی کار راحتی شده است. آیا این موضوع حال شما را دگرگون نمیکند؟ یعنی برای این خرید هیچ نیازی به کنترل کردن سوابق فرد خریدار نیست؟
این قوانین سهل خرید سلاح باید تغییر کند. این زن بیچار حدود 10 ساعت با دستان بسته شاهد قتل عام تک تک فرزندانش به همراه همسرش بوده است. برای فلوریا جکسون طلب آرامش میکنم و برای دوستانش هم آرزوی صبر.
کیم کارداشیان 34 ساله از طریق توئیتر خود نسبت به قوانین نه چندان دست و پا گیر خرید اینترنتی سلاح در امریکا اعتراض کرده و این نارضایتی را با 34 میلیون نفر از کاربرانی که در توئیتر صفحه او را دنبال میکنند در میان گذاشته است.