باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-1208      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۸ بهمن تعداد بازدید : 1461
گلدکیدز در دست‌های هنرمندان معاصر
دومین نمایشگاه و حراج آثار هنرمندان معاصر ایران با حمایت مالی گلدکیدز در سالن زمرد هتل همای تهران ۲۴ و ۲۵ دی ماه برگزار شد.

دومین نمایشگاه و حراج آثار هنرمندان معاصر ایران با حمایت مالی گلدکیدز در سالن زمرد هتل همای تهران ۲۴ و ۲۵ دی ماه برگزار شد.

 این نمایشگاه به اهتمام خیریه زنجیره امید برپا شد. در واقع، شعار برگزیده برای نمایشگاه، “هنر و زنجیره امید” است و اشاره به تلاش خیرخواهانه ای دارد که می کوشد میان هنر و درمان کودکان پلی از جنس محبت بزند. دومین نمایشگاه و حراج آثار هنرمندان معاصر ایران با استقبال خوب علاقمندان روبرو شد.

این نمایشگاه نگاهی نو به قاب نقاشی و آثار مجسمه سازان معاصر دارد؛ اما داستان اجتماعی و خیرخواهانه نمایشگاه و تلاش برای نشاندن لبخند بر چهره کودکان بیماران، بهانه ای ارزشمند شد تا گلدکیدز خود را همراه زنجیره امید ببیند.

لازم به ذکر است، در حاشیه دومین نمایشگاه و حراج آثار هنرمندان معاصر، غرفه گلدکیدز با بهره گیری از متد واقعیت افزوده امکان منحصر به فردی فراهم آورد تا بازدیدکنندگان بتوانند از طریق گوشی هوشمند خود و پس از نصب نرم افزار، اطلاعات پروژه گلدکیدز را به صورت سمعی و بصری و با جلوه ای جذاب مشاهده کنند.

گلدکیدز، کانون نخبگان طلایی ایران، نام پروژه مسئولیت اجتماعی ال جی و گلدیران و با مشارکت موسسه مهرآفرین است که هدف از آن شناسایی کودکان نخبه و حمایت و هدایت آنان تا رسیدن به مراحل رشد و بالندگی شان است.