باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-121      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۹ مرداد تعداد بازدید : 732
کنسرت شجریان در استانبول لغو شد
کنسرت محمد رضا شجریان که قرار بود 13 شهریور ماه در ترکیه برگزار شود لغو شود. برگزاری این کنسرت در در استانبول اما سر و صداهای بسیاری را به پا کرد و انتقادات بسیاری را در پی داشت که خیلی ها را نشانه گرفته بود.

کنسرت محمد رضا شجریان که قرار بود 13 شهریور ماه در ترکیه برگزار شود لغو شود. برگزاری این کنسرت در استانبول اما سر و صداهای بسیاری را به پا کرد و انتقادات بسیاری را در پی داشت که بیشتر روی مسائل مالی تمرکز کرده بود.اصلی ترین حواشی این کنسرت مربوط به ممنوع الفعالیت بودن شجریان در ایران بود که باعث شد برخی از اهالی موسیقی برگزاری این کنسرت در ترکیه را مترادف خروج 11 میلیارد تومان پول از کشور تعریف کنند.

البته دلیل لغو کنسرت محمد رضا شجریان در استانبول این موضوع نبوده است ؛ بلکه طبق اعلام سایت دل آواز که به استاد شجریان تعلق دارد ، دلیل لغو کنسرت اینطور بیان شده است:
بدین وسیله به اطلاع میرساند ، متاسفانه امکان اجرای کنسرت محمد رضا شجریان و گروه شهناز در استانبول به دلایل فورس ماژور ( فوری ) در تاریخ معین فراهم نیست.
سایت دل آواز همچنین اعلام کرده مبلغ پرداختی افرادی که بلیت کنسرت را خریداری کرده اند به آنها بازگردانده میشود. در همین راستا این افراد باید به سایت مراجعه کنند. بازگرداندن بهای بلیت به دلیل حجم بالا به صوت مرحله ای انجام خواهد شد.
طبق اطلاعیه سایت دل آواز این کنسرت در تاریخ دیگری برگزار خواهد شد که تاریخ آن در آینده از طریق همین وب سایت اعلام می شود.