باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-1224      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۰ بهمن تعداد بازدید : 3079
نگاهی به گوشی جدید K10 ال‌جی
در این مطلب نگاهی خواهیم داشت به گوشی میان رده K10 که با امکانات منحر به فرد خود به زودی وارد بازارهای کشور خواهد شد.

طراحی این گوشی نسبت به سری متوسط ال‌جی پیشرفت کرده و خیلی بهتر شده است. بدنه منحنی و ارگونومیک K10 با بافت زیبا در قاب پشت همه نشان از رویکرد جدید ال‌جی و امضای جدیدش در طراحی دارد. کلیدهای تنظیم صدا و خاموش/روشن در پشت هستند.

ال‌جی K10 مجهز به نمایشگر ۵٫۳ اینچ TFT LCD با لمس درون‌سلولی است و تراکم ۱۲۸۰×۷۲۰ پیکسل دارد. این ترکیب تراکم ۲۸۰ پیکسل را ایجاد می‌کند که در نوع خود خیلی خوب است. در مورد لمس درون‌سلولی هم باید بگوییم که در این فناوری حسگر لمسی و پنل LCD در هم ادغام شده‌اند تا ضخامت مونتاژ کاسته شود. در نهایت، کاربر می‌تواند از گوشی هوشمند باریک‌تری لذت ببرد که تجربه لمس بهتری دارد و نیز تعامل سرگرم‌کننده و جذابی را با محتوای گوشی خود تجربه کند.

سه نسخه متفاوت پردازنده برای K10 عرضه می‌شود. بر حسب کشوری که زندگی می‌کنید، مدل ۳G یا ۴G LTE برای K10 وارد بازار می‌شود. اینها پردازنده‌های مشابهی هستند اما کمی تفاوت دارند: مدل چهارهسته‌ای ۱٫۲ گیگاهرتز یا ۱٫۳ گیگاهرتز برای نسخه LTE و ۱٫۳ گیگاهرتز برای مدل ۳G.  اما هنوز مشخص نیست کدام نسخه وارد ایران می‌شود. حافظه داخلی برای مدل ۳G از یک گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است و دو مدل LTE در حافظه‌های ۱٫۵ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۲ گیگابایت رم با ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شوند.

در مدل LTE برتر، دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسل و دوربین جلو ۸ مگاپیکسل است اما مدل LTE دیگر دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل دارد. مدل ۳G هم دوربین جلو و پشت آن ۸ مگاپیکسل است که جالب به نظر می‌رسد و از نظر سلفی تصاویر پر از پیکسل هستند.

منتظر باشید! این گوشی هوشمند رده متوسط ال‌جی با امکانات پیشرفته مدل‌های پرچمدار به زودی با قیمتی مناسب وارد بازار ایران می‌شود.