باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-125      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ شنبه ۳۱ مرداد تعداد بازدید : 251
کلینت ایست وود محبوب تر از دونالد ترامپ
دونالد ترامپ به عنوان نفر دوم کاندیدای ریاست جمهوری حزب جمهوری خواهان ایالت متحده در انتهابات پیش روی ریاست جمهوری، اینروزها بدون هیچ تردید در صدر اخبار و عناوین خبرگزاری های جهان قرار گرفته است. ترامپ با اظهار نظرهایش جنجال آفرینی میکند و موافقان ومخالفان خود را وادار به واکش میکند. در حالیکه اینروزها یکی از رقبای دموکرات او یعنی هیلاری کلینتون خیلی روزهای ایده آلی را پیش نمیبرد و به نظر میرسد اوضاع برای این مرد بر وفق مراد است.

دونالد ترامپ به عنوان نفر دوم کاندیدای ریاست جمهوری حزب جمهوری خواهان ایالت متحده در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری، اینروزها بدون هیچ تردید در صدر اخبار و عناوین خبرگزاری های جهان قرار گرفته است. ترامپ با اظهار نظرهایش جنجال آفرینی میکند و موافقان ومخالفان خود را به واکنش وا میدارد. در حالیکه اینروزها یکی از رقبای دموکرات او یعنی هیلاری کلینتون ، خیلی روزهای ایده آلی را پیش نمیبرد ؛ به نظر میرسد اوضاع برای این مرد بر وفق مراد است.

با همه اینها اما شرایط برای این ابر تاجر و سرمایه گذار بزرگ امریکایی که حالا تصمیم گرفته حضوری جدی و البته پر رنگ در سیاست داشته باشد میتواند کاملا تغییر کند اگر پای یکی از ستارگان سینمای هالیوود هم به انتخابات باز شود.
البته قرار بر این نیست که حداقل فعلا کسی از هالیوود به عرصه انتخابات وارد شود اما دست کم نتایج نظر سنجی ها و تحقیقات میتواند تا حدودی ترمز تاخت و تاز ترامپ را بکشد و کمی هم او را نگران کند.
نتایج تحقیقات و نظر سنجی هایی که روز سه شنبه در برنامه ای تلویزیونی در امریکا پخش شد نشان داد اگرچه شانس ریاست جمهوری دونالد بالاست اما این همه امیدواری در صورتیکه یک هنرمند برنده اسکار مانند کلینت ایست وود وارد این رقابت شود میتواند کاملا پوچ شده و از بین برود. به این ترتیب بعد از این برنامه تلویزیونی کاملا آشکار شد که کلینت ایست وود  بسیار بیش از یک سرمایه گذار سیاستمدار بین مردم امریکا محبوبیت دارد تا جاییکه در این نظر سنجی آنها او را انتخاب کرده اند و از کنار دونالد ترامپ به راحتی رد شده اند.

به نظر میرسد مردم ایالات متحده نظر به مراتب مساعدتری نسبت به هنرمندان خود دارند تا افراد سیاسی. با این اوصاف اگر کلینت ایست وود که محبوبیت بسیاری بین مردم کشورش دارد تصمیم بگیرد وارد این رقابت شود ؛ همه شانس دونالد ترامپ برای تصدی عنوان ریاست جمهوری به حداقل ممکن خواهد رسید!