باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-128      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ شنبه ۳۱ مرداد تعداد بازدید : 851
پست بگذارید ، حتی بعد از مرگ!
شاید این یکی از وحشتناک ترین و البته جالب ترین اخباری باشد که در خصوص تکنولوژی شنیده اید ؛ اما هر چه که هست ظاهرا امکانی است که نه در آینده نه چندان دور برای کاربران شبکه های اجتماعی محقق میشود.

شاید این یکی از وحشتناک ترین و البته جالب ترین اخباری باشد که در خصوص تکنولوژی شنیده اید ؛ اما هر چه که هست ظاهرا امکانی است که در آینده نه چندان دور برای کاربران شبکه های اجتماعی محقق میشود.

بنابر گزارش بی بی سی ، از این پس شما میتوانید حتی پس از مرگ هم در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشید! البته که موضوع عجیب است اما واقعیت اینجاست که چنین امکان جدیدی با استفاده از نوعی هوش مصنوعی که قابلیت اسکن کردن پست های شما را دارد محقق میشود.
این هوش مصنوعی همچنین میتواند به جای شما لبخند بزند. زیاد وحشت زده نشوید چون مفهوم این لبخند زدن همان لایک کردن است که اینبار به طور اتوماتیک از طرف شما واقع میشود.
به این ترتیب حتی در مواقعی که شما آف لاین هستید این هوش مصنوعی میتواند به جایتان پست بگذارد و البته پست دوستانتان را لایک کند! شاید برای برخی جالب باشد و برای برخی خوشایند نباشد اما این برنامه جدیدی است که فعلا در مرحله آزمون و خطا قرار دارد.

این برنامه توسط فردی به نام انریکه جورج پرتغالی طراحی و ابداع شده و همچنان مرحله تست بتا را میگذراند ؛ با این وجود پیشاپیش 5 هزار نفر از کاربران شبکه های اجتماعی برای بهره مندی از این برنامه ثبت نام کرده اند و این در حالی است که انریکه جورج می گوید کاربران از این برنامه لذت خواهند برد و برای همین او تمام تلاشش را میکند تا این امکان جدید را هر چه کارآمدتر و قوی تر در اختیار آنها بگذارد.