باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-1289      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۵ بهمن تعداد بازدید : 1141
تماشا کنید: تست V10 در برابر آزمون‌های سخت
به گفته دیجی‌کالا: «ال‌جیV10 جایگزین سری فلکس شد تا ال‌جی هم بتواند ادعا کند که گوشی‌های ضدضربه، ضد‌آب و به قول معروف همه‌فن‌حریفی دارد. برای ما جالب بود که بدانیم این گوشی چقدر در برابر ضربه، شک حرارتی، گرما، آب، بخار، خاک و ارتفاع مقاومت دارد. تصمیم گرفتیم در دیجی‌کالا آزمون‌هایی را روی این گوشی انجام دهیم. اگر از عاشقان ال‌جی V10 هستید پیشنهاد می‌کنیم که این ویدیو را نبینید یا اگر می‌بینید زیاد دقت نکنید که چه بلاهایی سر این گوشی خوش‌ساخت و مقاوم ال‌جی می‌آید!»

ال‌جی V10 برای این طراحی شده است که جاهایی قدم بگذارد که گوشی‌های دیگر کمتر وارد آن می‌شوند. فریم مقاوم Dura Guard به طور محکم نمایشگر را در بر می‌گیرد و از گوشی در برابر ضربات یا سقوط‌های ناگهانی محافظت می‌کند.

قاب V10 از استیل ضدزنگ SAE با درجه ۳۱۶L ساخته شده است که سختی آن با مواد ضدحساسیتی که در ساخت ابزار جراحی و ساعت‌های پیشرفته به کار می‌رود برابری می‌کند. از آنجا که لبه‌ها و گوشه‌ها آسیب‌پذیرترین بخش‌های یک تلفن هوشمند هستند، قاب Dura Guard محافظت بیشتری از این مناطق به عمل می‌آورد تا دوام بیشتر آن را به کاربر اطمینان دهد.

در پشت گوشی و پایین نمایشگر پوسته نرم Dura Skin محافظت بیشتری را در برابر ضربات مستقیم به این گوشی ارائه می‌دهد. پوسته Dura Skin جنس نرمی دارد اما در برابر خط‌وخش و خراش بسیار مقاوم است. علاوه بر این، طراحی شبکه‌ای در پشت به طور مخصوص برای این طراحی شده است که گوشی با ایمنی بیشتری حتی در حال حرکت به دست گرفته شود. مؤسسه مستقل آزمایش و تأییدیه MET Laboratories ال‌جی V10 را با انداختن از ارتفاع ۴۸ اینچ به طور مکرر و در زوایای مختلف تست کرد و آن را در برابر شوک و ضربه MIL-STD-810G Transit Drop Compliant مقاوم یافت.

حالا، اگر گفته‌های ما مبنی بر مقاوم و بادوام بودن این گوشی هوشمند کفایت نمی‌کند، خودتان از زبان دیجی‌کالا بخوانید. این وب‌سایت/ فروشگاه آنلاین به تازگی ال‌جی V10 را با آزمون‌های سختی محک زده و خوشبختانه این دردانه ال جی سربلند بیرون آمده است.

به گفته دیجی‌کالا:  «ال‌جیV10  جایگزین سری فلکس شد تا ال‌جی هم بتواند ادعا کند که گوشی‌های ضدضربه، ضد‌آب و به قول معروف همه‌فن‌حریفی دارد. برای ما جالب بود که بدانیم این گوشی چقدر در برابر ضربه، شک حرارتی، گرما، آب، بخار، خاک و ارتفاع مقاومت دارد. تصمیم گرفتیم در دیجی‌کالا آزمون‌هایی را روی این گوشی انجام دهیم. اگر از عاشقان ال‌جی V10 هستید پیشنهاد می‌کنیم که این ویدیو را نبینید یا اگر می‌بینید زیاد دقت نکنید که چه بلاهایی سر این گوشی خوش‌ساخت و مقاوم ال‌جی می‌آید!»

این ویدئو را تماشا کنید.