باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-1296      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۶ بهمن تعداد بازدید : 1047
ال‌جی در کنار G5 از دو گوشی میان رده دیگر هم رونمایی خواهد کرد
ال جی اعلام نموده در کنار موبایل G5 خود که پرچمدار بعدی این کمپانی کره ای محسوب می گردد، در نظر دارد دو تلفن هوشمند میان رده نیز در کنگره جهانی موبایل در بارسلون معرفی نماید که گویا هر دو مدل نیز به خانواده LG X تعلق دارند.

ال جی اعلام نموده در کنار موبایل G5 خود که پرچمدار بعدی این کمپانی کره ای محسوب می گردد، در نظر دارد دو تلفن هوشمند میان رده نیز در کنگره جهانی موبایل در بارسلون معرفی نماید که گویا هر دو مدل نیز به خانواده LG X تعلق دارند.

محصولات یاد شده LG X Cam و LG X Screen نام دارند و با اینکه برخی از قابلیت های اسمارت فون های رده بالا را در خود جای داده اند، اما در اصل برای کاربرانی طراحی گشته اند که به تمامی ویژگی های یک پرچمدار نیاز ندارند و می خواهند هزینه کمتری پرداخت کنند.

از مشخصات LG X Cam می توان به صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1080×1920 پیکسلی، چیپستی با پردازنده 8 هسته ای و فرکانس 1.14 گیگاهرتزی و دو گیگابایت رم اشاره نمود. حافظه داخلی این دستگاه 16 گیگابایت است و با دو دورببین اصلی 13 و 5 مگاپیکسلی در بخش پشتی همراه گشته. یک دوربین 8 مگاپیکسلی نیز در بخش جلوئی دستگاه تعبیه شده که برای تماس های تصویری و سلفی گرفتن مناسب است.

از دیگر ویژگی های مدل X cam می توان به ظرفیت 2520 میلی آمپر ساعتی باتری و اندروید 6.0 اشاره نمود که به صورت پیش فرض روی این دیوایس نصب است. تلفن هوشمند مورد بحث فقط 118 گرم وزن دارد و ضخامت بدنه آن به 5.2 الی 6.9 میلیمتر می رسد و همچنین گفته شده در 4 رنگ نقره ای، سفید، طلایی و رزگلد عرضه خواهد گشت.

دومین تلفن هوشمند میان رده ای که در MWC از ال جی شاهد خواهیم بود، LG X Screen است که مشخصاتی همانند صفحه نمایش اصلی 4.93 اینچی با رزولوشن 720×1280 پیکسلی،چیپستی با پردازنده 4 هسته ای 1.2 گیگاهرتزی، دو گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی اشاره نمود.

جالب است بدانید در بالای بخش جلوئی دستگاه نمایشگر دیگری با اندازه 1.76 اینچی نیز تعبیه شده که نوتیفیکیشن ها، ساعت، وضعیت آب و هوا و باتری دستگاه را نمایش می دهد و کارائی آن مستقل از نمایشگر اصلی است، به این مفهوم که وقتی صفحه خاموش باشد این پنل کوچک روشن و فعال خواهد بود. این ویژگی مشابه نمایشگر دوم V10 است و شایعه شده G5 نیز به آن تجهیز خواهد گشت.

از دیگر امکانات دستگاه یاد شده می توان به باتری 2300 میلی آمپر ساعتی و اندروید 6.0 اشاره نمود. این دیوایس در سه رنگ مشکی، سفید و رزگلد عرضه خواهد شد.

در آخر نیز باید یادآوری نمائیم هر دو تلفن هوشمند مورد بحث در سوم اسفند ماه، یعنی یک روز پس از LG G5 در کنگره جهانی موبایل (MWC) به صورت رسمی معرفی خواهند شد و یک ماه پس از آن نیز به بازارهای آسیا، اروپا و آمریکای لاتین عرضه می شوند.

منبع: دیجیاتو