باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-132      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ يکشنبه ۱ شهريور تعداد بازدید : 1228
ایرلند ، پاییز ، تایتانیک و ...
هر فردی که در پاییز به ایرلند رفته و در این کشور گشت و گذاری داشته است خوب می داند که بهترین زمان ممکن برای یک سفر توریستی به ایرلند همین فصل پاییز دوست داشتنی است.

هر فردی که در پاییز به ایرلند رفته و در این کشور گشت و گذاری داشته است خوب می داند که بهترین زمان ممکن برای یک سفر توریستی به ایرلند همین فصل پاییز دوست داشتنی است.

در واقع پاییز بهترین زمان برای پیاده قدم زدن در شهرهای ایرلند است. راه رفتن کنار رودخانه های زیبایی مانند لیفی ، لاگان و شانون. اتفاقا همین جاست که جاذبه های خاص ، ذهنیت و تصور جدیدی از ایرلند برای شما می سازند.

تایتانیک را در بلفاست ملاقات کنید
بلفاست را از دست ندهید. یا بهتر است به شما اینطور بگوییم که بلفاست را دریابید. جایی که داستان تراژیک تایتانیک بازگویی می شود. بزرگترین نمایشگاه بین المللی تاتانیک بلفاست جایی است که اینروزها به بزرگترین مرکز گردشگری این کشور تبدیل شده است. در این نمایشگاه تایتانیک به زادگاهش بازگشته و قصه زندگی هایی که از دست رفت دوباره برای بازدیدکنندگان روایت می شود. این نمایشگاه دقیقا همان نقطه ایست که تایتانیک به نحو احسن طراحی و ساخته شد تا جاییکه امروز در این نمایشگاه از معماری بی نظیر این کشتی هم تجلیل می شود. بنابراین بازدید از پایتخت ایرلند را باید در راس برنامه های سفر به این جزیره گذاشت.
کالسکه سواری در جاذبه های دوبلین
در دوبلین اما باز هم با جاذبه های فوق العاده ای غافلگیر می شوید. تعداد دیدنی های دوبلین زیاد است اما نقطه قوت ماجرا در فاصله کوتاه آنها از همدیگر است. به این ترتیب که فقط کافی است شما سوار بر کالسکه شوید تا بتوانید از یک منطقه دیدنی به دیگر مکان توریستی بروید.
گردش در دوبلین را از کالج ترینیتی آغاز کنید که در سال 1592 تاسیس شده است. پشت سرش قلعه یا قصر دوبلین ، کلیسای کاتدرال کریس و پارک فوئنیکس را هم حتما در برنامه بگذارید.
تاریخ نوردی در کورک
به شهر کورک هم سفر کنید. دومین شهر بزرگ ایرلند و سومین شهر پرجمعیت این کشور. دیدنی ترین قسمت این شهر کلیسای اس تی آن است که وقتی زنگ شاندون در آن به صدا درمی آید احساس می کنید در عهد باستان ایستاده اید و به این صدا گوش می دهید.
موزه گردی در جزیره
تاریخ و فرهنگ را درموزه های بزرگ و با کلاس جهانی ایرلند می توانید جستجو کنید. آلستر فالک و موزه ترانسپورت در نزدیکی بلفاست از همین دست موزه ها هستند. کرافورد گالری در کورک هم از آن مکان هایی است که نباید دیدنش را از دست داد.همچنین در دوبلین می توانید موزه ملی ایرلند و موزه نویسندگان را بازدید کنید و لذتش را ببرید.
فراموش نکنید که جزیره ایرلند همه وجهه خود را بابت بنای فرهنگی قدمت دار و عمیقش به همراه سرسبزی های بکر و طبیعی به دست آورده واینها همان خصیصه هایی هستند که می توانند هر توریستی را مجاب کنند تا به مقصد ایرلند چمدان هایش را ببندد.