باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-1330      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ شنبه ۱ اسفند تعداد بازدید : 895
مشارکت ال‌جی و B&O PLAY برای بهبود تجربه صدا در G5
در حالی که فردا، یکشنبه قرار است ال‌جی از گوشی پرچمدار خود در کنگره جهانی موبایل بارسلون رونمایی کند، اخبار و شایعات درباره این محصول هیجان انگیز به اوج رسیده است. حالا ال‌جی رسما اعلام کرده است که در ساخت G5 این شرکت با B&O PLAY سازنده نامدار دانمارکی در حوزه تجهیزات صدا همکاری کرده‌اند.

شرکت B&O PLAY، پیشگام در صنعت صدای پیشرفته، عملکرد صوتی و شنیداری خاص و شگفت‌انگیزی را به جدیدترین گوشی هوشمند ال‌جی می‌بخشد.

سئول، ۱۹ فوریه ۲۰۱۶- ال‌جی الکترونیس (ال‌جی) اعلام کرد که با شرکت صوتی ممتاز B&O PLAY توافق کرده است به کاربران گوشی‌های هوشمند تجربه صوتی باکیفیت بالاتری را ارائه دهد. شرکت B&O PLAY -با سابقه‌ای ۹۰ ساله در صدا و طراحی، استادکاری و ابتکار محصول از Bang & Olufsen (بنگ اند اولافسون)- همان ارزش‌ها را برای نوع جدیدی از محصولات معاصر خلق می‌کند که مشتریانِ آگاه و واقف به طراحی و کیفیت آن را به طور کامل مطابق بر تداوم ال‌جی به عنوان پیشگام بی‌بدیل در صدای تلفن هوشمند می‌دانند.

این دو شرکت با مشارکت نزدیک در ساخت ال‌جی G5 جدید بهترین تجربه صدا را به مشتریان اطمینان می‌دهند. ال‌جی اولین شرکتی خواهد بود که امکانات صدای های-فای قدرتمند را با طراحی مشترک B&O PLAY ارائه می‌دهد.

هنریک تودورف لارنسِن، رئیس B&O PLAY، گفت: «ما از همکاری با ال‌جی بسیار هیجان‌زده هستیم. در حال حاضر، تمرکز ال‌جی بر گوشی‌های هوشمند پیشرفته است و این همکاری به ما فرصت ارائه مهارت B&O PLAY  در زمینه صدا را به گستره وسیع‌تری از مشتریان می‌دهد. شرکت B&O PLAY برای طرفداران موسیقی که می‌خواهند بهترین محصول بازار را بخرند نامی آشناست و آنها را جذب می‌کند. این محصولات مبتکرانه، فراتر از مرزها و مداوم در حال تحول هستند و مشتریان همان چیزی را در تلفن همراهی که انتخاب می‌کنند انتظار دارند که از یک هدفون انتظار دارند؛ بنابراین، این یک تناسب ایده‌آل و بی‌عیب‌ونقص است.»

ال‌جی، که هم اکنون فاتح عصر جدیدی در صدای تلفن هوشمند است، تصمیم دارد همکاری خود با B&O PLAY را ادامه دهد تا رقابت تجربه صوتی در گوشی‌های هوشمندش را بیشتر کند.

جانو چو، رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی الکترونیکس، گفت: «با مشارکت B&O PLAY، ما بر این باوریم که نه تنها انتظارات مشتریانی که در پی نسل جدید تجربه صدای پیشرفته در گوشی‌های هوشمندشان هستند را برآورده می‌کنیم بلکه فراتر از آن نیز خواهم رفت. همکاری ما با B&O PLAY بهره‌وری هر دو طرف را به اثبات رساند و ال‌جی به همکاری با شرکت‌های پیشگام در صنایع مختلف ادامه می‌دهد تا استانداردهای جدیدی را برای ابتکار در بازار گوشی‌های هوشمند ممتاز و پیشرفته ایجاد کند.»