باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-1423      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ شنبه ۱۵ اسفند تعداد بازدید : 1089
X cam و X screen گوشی های متخصص ال‌جی
ال‌جی بار دیگر رویکرد متمایزی را در پیش گرفت و سری جدید از گوشی‌های هوشمند خود را به کنگره جهانی موبایل 2016 آورد که با ارائه امکانات استثنایی با قیمتی رقابتی نسبت به گوشی‌های هوشمند متوسط برای مشتریان تجربه جدید و منحصربه‌فردی میسر خواهد کرد.

ال‌جی بار دیگر رویکرد متمایزی را در پیش گرفت و سری جدید از گوشی‌های هوشمند خود را به کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ آورد که با ارائه امکانات استثنایی با قیمتی رقابتی نسبت به گوشی‌های هوشمند متوسط برای مشتریان تجربه جدید و منحصربه‌فردی میسر خواهد کرد.

دو مدل اول از سری X ال‌جی، گوشی‌های X cam و X screen هستند. ال‌جی X cam و X screen برای مشتریانی طراحی شده است که تمام ملحقات گوشی‌های هوشمند امروزی را نمی‌خواهند یا لازم ندارند اما می‌خواهند تلفن همراهشان یک دوربین عالی یا یک نمایشگر پیشرفته داشته باشند.

ال‌جی X Screen مجهز به صفحه‌نمایش دوم است. شما می‌توانید در صفحه‌نمایش “همیشه‌روشن” موسیقی خود را مستقیم و بدون زحمت پخش کنید. علاوه بر این، می‌توانید به Quick Tool نیز دسترسی مستقیم داشته باشید. در این صفحه‌نمایش کوچک امضای خودتان را بزنید. این بهترین میانبری است که تاکنون وجود داشته است و انجام چندکار با هم را در اختیار شما می‌گذارد. در مسیر خود با هیچ مانعی روبه‌رو نخواهید شد.

ال‌جی X Cam به دو دوربین تجهیز شده است. شما با این دوربین می‌توانید میدان دید وسیع‌تری داشته باشید زیرا این دوربین می‌تواند زاویه عریض (واید) ۱۲۰ درجه بگیرد؛ شبیه چیزی که چشم شما می‌بینید. با قابلیت Pop-out Picture تصاویر خود را خاص کنید. با ویژگی پانوراما در دوربین X Cam طویل‌تر و سیع‌تر ببینید.