باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-144      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ سه شنبه ۳ شهريور تعداد بازدید : 892
مریل استریپ گیتاریست می شود
مریل استریپ در تلاش است تا نواختن صحیح گیتار را یاد بگیرد. البته او استادی بسیار حرفه ای دارد که کاملا اتفاقی به عنوان معلم گیتار وی انتخاب شده است. ماجرای گیتار زدن مریل استریپ از حضور او در فیلم Riki and the flash شروع شده است.

مریل استریپ در تلاش است تا نواختن صحیح گیتار را یاد بگیرد. البته او استادی بسیار حرفه ای دارد که کاملا اتفاقی به عنوان معلم گیتار وی انتخاب شده است.

ماجرای گیتار زدن مریل استریپ از حضور او در فیلم Riki and the flash شروع شده است.
وقتی خود مریل استریپ راوی داستان میشود. قصه را اینطور تعریف می کند:
من نمی دانستم چطور باید گیتار بزنم. برای مدت ها بود که آواز میخواندم البته نه واقعا راک اند رول چون تا به حال کسی از من نخواسته بود. حالا هم من اولین جلسه آموزش گیتارم را گذراندم. آن هم درست وقتی که قبول کردم در این فیلم باز کنم.
برای هین جاناتان دمه ، کارگردان فیلم به من گفت که نیل یانگ ، خواننده و ترانه سرای کانادایی خیلی دوست دارد تو را از نردیک ملاقات کند. شاید اگر به او بگویم قبول کند که به تو گیتار هم آموزش بدهد. همینطور شد که من اولین جلسه 45 دقیقه ای آموزش گیتار را به طور خصوصی گذراندم.
مریل استریپ 66 ساله که اتفاقا بازیگر بسیار محبوبی هم هست داستان آموزش گیتار خود را در یک برنامه تلویزیونی ( تاک شو ) برای طرفدارانش تعریف کرد.