باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-1501      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۷ اسفند تعداد بازدید : 1087
ترتیب نمایش مطالب در اینستگرام با سلیقه کاربر هماهنگ می‌شود
به زودی اینستاگرام ترتیب نمایش فیدها را تغییر داده و عملکرد آن بر اساس تصاویر و ویدئوهای دلخواه کاربران خواهد بود.

به زودی اینستاگرام ترتیب نمایش فیدها را تغییر داده و عملکرد آن بر اساس تصاویر و ویدئوهای دلخواه کاربران خواهد بود.

در آینده‌ی نزدیک شاهد تغییراتی در نحوه‌ی نمایش فیدهای اینستاگرام خواهیم بود. بدون اینکه کاربران تنظیماتی در اکانت خود ایجاد کنند، فیدهای نمایشی برای آن‌ها بهینه خواهد شد. بنابراین ترتیب نمایش تصاویر و ویدئوها بر اساس علایق و پست‌هایی خواهد بود که هر کاربر به آن‌ها علاقه دارد. 

بر اساس خبر اخیری که اینستاگرام در وب‌سایت خود منتشر کرده، معمولا کاربران ۷۰ درصد از فیدهایی که به آن‌ها علاقه دارند را از دست می‌دهند. هرچه دوستان و آشناهایی که به اینستاگرام عضو می‌شوند، پست‌های آن‌ها کمتر برای کاربران نمایش داده می‌شود. با بهینه کردن ترتیب نمایش، اینستاگرام پست‌هایی که کاربران ترجیح می‌دهند آن‌ها را پیش از پست‌های دیگر مشاهده کنند، در اولویت قرار می‌دهد. در حقیقت ترتیب نمایش تصاویر و ویدئوها براساس علاقه‌ی کاربر به محتوا، رابطه آن با فرد منتشر کننده پست و همچنین زمان انتشار تغییر خواهد کرد.

اینستاگرام در وبلاگ خود نوشت:

ممکن است این قابلیت در ابتدا به درستی کار نکند، اما در هر صورت هیچ پستی را از دست نخواهید داد و تنها ترتیب نمایش آن‌ها تغییر خواهد یافت. ترتیب نمایش تصاویر و ویدئوها بر اساس علایق شما به محتوای پست‌ها و رابطه‌ی شما با کاربر ارسال کننده‌ی پست خواهد بود. ما در بهینه‌ کردن ترتیب نمایش پست‌ها تمرکز کرده‌ایم؛ اگر موسیقی‌دان مورد علاقه‌ی شما شب گذشته پستی را ارسال کند، شما هنگام بیدار شدن و باز کردن اینستاگرام قبل از دیگر پست‌ها، پست این موسیقی‌دان را مشاهده خواهید کرد؛ مهم نیست که چه تعداد اکانت اینستاگرام را دنبال کرده‌اید. به زودی پست‌های آشنایان و دوستان خود را پیش از تصاویر تبلیغاتی مشاهده خواهید کرد. ما در حال کار کردن روی این قابلیت جدید هستیم؛ به زودی و در ماه‌های آتی شاهد این تغییرات خواهید بود.

منبع: زومیت