باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-152      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ شنبه ۷ شهريور تعداد بازدید : 978
دعوای مورینیو و پزشک چلسی همچنان ادامه داد
بازتاب فریادهای ژوزه مورینیو بر سر پزشک تیم فوتبال چلسی در جریان دیدار این تیم با سوانسی ، اینروزها به فیفا رسیده و در قالب یک مناقشه جدی دنبال می شود

بازتاب فریادهای ژوزه مورینیو بر سر پزشک تیم فوتبال چلسی در جریان دیدار این تیم با سوانسی ، اینروزها به فیفا رسیده و در قالب یک مناقشه جدی دنبال می شود.

در این دیدار ، در حالیکه بازی با نتیجه 2 بر 2 دنبال می شد ، به دلیل مصدومیت هازارد تیم پزشکی چلسی وارد زمین شد تا این بازیکن را مداوا کند. از قرار طبق تشخیص دکتر تیم فوتبال چلسی ، هازارد باید برای درمان به بیرون از زمین منتقل می شد و این در حالی بود که دقایقی قبل دروازه بان چلسی اخراج شده بود و این تیم 10 نفره بازی را ادامه می داد. همین موضوع باعث عصبانیت شدید ژوزه مورینیو شد ؛ چون آقای خاص اصلا دوست نداشت تیمش با 9 نفر بازی را دنبال کند. همین شد که اوا کارنیرو ، پزشک چلسی مورد غضب سرمربی قرار گرفت و با فریادهای او مواجه شد.
این موضوع به سرعت مورد توجه همه فوتبالی ها قرار گرفت و از 8 آگوست تا امروز ، برخورد ژوزه موینیو با پزشک چلسی همچنان موضوع تازه ای باقی مانده و حتی به بحثی جدی در فیفا تبدیل شده است.
در همین راستا کمیته پزشکی فیفا تصمیم گرفته است در تاریخ یازدهم سپتامبر با برگزاری جلسه ای ، این موضوع را مورد بررسی قرار بدهد.
این کمیته امیدوار است شرایطی فراهم شود تا پزشکان تیم های فوتبال که تمام تلاش حود را برای سلامت بازیکنان به کار می بندند از حمایت بیشتری بهره مند شوند.