باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-154      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ شنبه ۷ شهريور تعداد بازدید : 1046
پنه لوپه کروز ، بازیگر فیلم اصغر فرهادی
طبق گزارش سینمایی روزنامه شرق ، جدیدترین فیلم اصغر فرهادی ، کارگردان نام آشنای ایرانی و برند جایزه اسکار ، قرار است در اسپانیا فیلمبرداری شود. در حالیکه هنوز اسم این فیلم مشخص نشده از قرار معلوم بازیگران آن تعیین شده اند که البته اعلام نام آنها نشان می دهد که اصغر فرهاید ، تجربه بین المللی جدیدی را با بازیگران هالیوودی رقم میزند. پنه لوپه کروز که به زودی با اکران خولیو مدم در اسپانیا بازمی گردد ، قرار است بازیگر فیلم اصغر فرهادی باشد.

طبق گزارش سینمایی روزنامه شرق ، جدیدترین فیلم اصغر فرهادی ، کارگردان نام آشنای ایرانی و برند جایزه اسکار ، قرار است در اسپانیا فیلمبرداری شود.

در حالیکه هنوز اسم این فیلم مشخص نشده از قرار معلوم بازیگران آن تعیین شده اند که البته اعلام نام آنها نشان می دهد که اصغر فرهادی ، تجربه بین المللی جدیدی را با بازیگران هالیوودی رقم میزند.
پنه لوپه کروز که به زودی با اکران خولیو مدم در اسپانیا به سینما بازمی گردد ، قرار است بازیگر فیلم اصغر فرهادی باشد.
در حالی که اصغر فرهادی در مصاحبه ای گفته است بازی این بازیگر را دوست دارد و البته درباره شوق و اشتیاق او برای حضور در این نقش خبر داده ؛ پنه لوپه کروز هم در مصاحبه های متعددی که با خبرگزاری های اسپانیایی داشته درباره این موضوع می گوید:
اصغر فرهادی یکسال پیش داستان فیلم بعدی خود را برای من تعریف کرد و من بدون اینکه فیلمنامه را بخوانم ، به او گفتم که در این فیلم بازی می کنم چون به نظرم او کارگردان فوق لعاده ای است.
داستان فیلم هم بسیار قدرتمند است و من واقعا دوست دارم آن نقش را بازی کنم.