باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-158      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ يکشنبه ۸ شهريور تعداد بازدید : 757
توکیو گردی رایگان!
توکیو ، در دل ژاپن ، همان سرزمین نظم و قانون ، بدون شک می تواند مقصد ایده آلی باشد. بخصوص که شما در توکیو می توانید خیلی از مکان های دلخواه را کاملا رایگان بازدید کنید و این خودش یک امکان است که در توکیو بیشتر از سایر نقاط دنیا ارائه می شود.

اگر خیال سفر خارج از کشور به سرتان افتاده ، بد نیست گاهی از مقاصد اروپایی و البته آسیایی های تکراری دور شوید و یک تجربه جدید را رقم بزنید.

توکیو ، در دل ژاپن ، همان سرزمین نظم و قانون ، بدون شک می تواند مقصد ایده آلی باشد. بخصوص که شما در توکیو می توانید خیلی از مکان های دلخواه را کاملا رایگان بازدید کنید و این خودش یک امکان است که در توکیو بیشتر از سایر نقاط دنیا ارائه می شود.
دوچرخه سواری در کاخ امپریال
وقتی پایتان به توکیو رسید ، هر روز هفته می توانید کفش پیاده روی بپوشید و به جمعیتی بپیوندید که در محوطه پارکی که توسط کاخ امپریال احاطه شده پیاده روی می کنند. مسیر پیاده روی این محوطه بسیار زیبا و دیدنی است و برای ورود به آن نیازی به تهیه بلیط نیست. در عین حال می توانید روزهای یکشنبه به همین محوطه بروید و یکی از 150 هزار دوچرخه ای را که فقط یکشنبه ها در اختیار مردم قرار می گیرد تا در این محدوده دوچرخه سواری کنند ، سوار شوید و از این گردش سواره لذت ببرید. این دوچرخه سواری هم رایگان است.
سن سو جی را یادتان نرود
شما هم می توانید به جمع آن افراد بیشماری اضافه شوید که هر روز برای بازدید از مشهورترین معبد بودائیان توکیو ، از سراسر دنیا به این شهر سفر می کنند. سن سو جی را از دست ندهید. بازدید از این معبد رایگان است. دکوراسیون ویژه آن هم بدون شک شگفت زده تان خواهد کرد.
به تماشای سازنده های واشی بروید
درباره ساخت واشی چقدر شنیده اید؟ واشی همان کاغذاهای تاشوی ژاپنی است که به هنر مردمان این سرزمین تبدیل شده است. یادگیری این هنر در اوریگامی کایکان ، هزینه بردار است اما شما می توانید در گشت و گذار در توکیو به کارگاه و وورک شاپ واشی بروید و همان جا با مشاهده کار هنرمندان ، این هنر را فرا بگیرید. هزینه ای هم در کار نیست.
به جمع شیبویایی ها بپیوندید
یکی دیگر از گردشگری های رایگان در توکیو ، حضور در گذرگاه شیبویاست. به این گذرگاه بروید و برای بار اول کناری بایستید. آنچه که خواهید دید شگفت زده تان می کند. هر چند دقیقه موجی از جمعیت از این گذرگاه عبور میکند. شاید در حرف ساده باشد اما این اتفاق اینقدر جالب و دیدنی است که توریست ها حتما برای تماشای آن می روند. می توانید با جمعیت همراه شوید یا اینکه کناری بایستید و این رفت و آمد عجیب و غریب را تماشا کنید.
موزه ادورتایزینگ را از دست ندهید
یکی از جذاب ترین موزه های رایگان توکیو ، ادورتایزینگ موزه است. اگر روزی روزگاری ، گذرتان به این شهر همیشه زنده افتاد هرگز بازدید از این موزه را فراموش نکنید. در این موزه شما می توانید نمایشی مونتاژ شده از سابقه تبلیغات و بازرگانی در ژاپن را در قالب تصاویری روشن پیش روی خود ببینید.
تور تفریحی سیاسی!
اهل هنر و انیمیشن و موزه نیستید؟ پس نظرتان درباره تور رایگان صندلی حکومتی ژاپن چیست؟
شما با این تور به قصر امپراطوری ژاپن می روید. قاب های چوبی ، طراحی های چرمی و دکوراسیون داخلی را بازدید می کنید و در باغ این قصر انواع و اقسام گیاهانی را می بینید که از سرتاسر ژاپن گلچین شده اند و در این باغ وجود دارند.