باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-1697      تاریخ انتشار : ۱۳۹۵ پنج شنبه ۹ ارديبهشت تعداد بازدید : 1020
تلویزیون‌های OLED ال‌جی در سال 2016 چگونه خواهند بود؟
تلویزیون‌های OLED ال‌جی که اولین بار در سال 2014 عرضه شدند طلایه‌دار برند جدیدی از تلویزیون در امریکا هستند که هم کارشناسان و هم مشتریان آن را به عنوان “تلویزیونی با بهترین کیفیت تصویر” در بازار امروز میشناسند.

تلویزیون‌های OLED ال‌جی که اولین بار در سال ۲۰۱۴ عرضه شدند طلایه‌دار برند جدیدی از تلویزیون در امریکا هستند که هم کارشناسان و هم مشتریان آن را به عنوان “تلویزیونی با بهترین کیفیت تصویر” در بازار امروز میشناسند.

این تلویزیون از یک ماده انتشار استفاده می‌کند و هر پیکسل در نمایشگر OLED خودش به تنهایی کاملاً خاموش یا روشن می‌شود. به همین دلیل سیاهی کامل و کنتراست شگفت‌انگیزی برای تصاویر ایجاد می‌کند که هم واضح‌تر هستند و هم زنده‌تر و طبیعی‌تر. با فناوری OLED، مشتریان می‌توانند از تصویری حیرت‌آور با سیاهی کامل و رنگ‌های باورنکردنی حتی از زوایای دید عریض لذت ببرند؛ چیزی که در تلویزیون‌های LCD یا LED یافت نمی‌شود. سیاهی‌هایی که تلویزیون OLED ال‌جی به نمایش می‌گذارد ۲۰۰ بار عمیق‌تر از آنهایی هستند که در پنل LCD می‌بینید. در نتیجه، نسبت کنتراست بی‌نهایت ایجاد شده و رنگ‌ها طبیعی‌تر هستند؛ این میزان طبیعی بودن را هرگز ندیده‌اید.

تلویزیون‌های OLED ال‌جی محصول سال ۲۰۱۶ نمایانگر نسل سوم از فناوری نمایشگرهای جدید است که در ایالات متحده امریکا به زودی عرضه می‌شود. همه مجموعه تلویزیون‌های OLED ال‌جی در سال ۲۰۱۶ نهایت تجربه مشاهده با HDR را اطمینان می‌دهند.

در واقع، مجموعه تلویزیون‌های OLED ال‌جی در سال ۲۰۱۶ در میان اولین‌هایی هستند که تجربه HDR کامل را ارائه می‌دهند زیرا این محصولات از تمامی فرمت‌های HDR موجود در صنعت، که توسط سرویس‌های پخش پیشگام در دنیا، استودیوهای فیلم‌سازی و سازندگان لوازم الکترونیک مصرفی ایجاد شده نظیر فناوری HDR10 و DolbyVision™ HDR، پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون توسط UHD Alliance موفق به دریافت تأییدیه Ultra HD Premium نیز شده است؛ این تأییدیه شایسته محصولاتی است که بر طبق استانداردهای عملکرد این سازمان از نظر وضوح تصویر، HDR، نهایت روشنایی، میزان سیاهی و دامنه رنگ‌ها و دیگر معیارهای مهم سنجش باشد.

توانایی منحصربه‌فرد تلویزیون OLED ال‌جی در رسیدن به سیاهی کامل و ارائه کیفیت تصویر عالی در کنار HDR به مشتریان تصاویری زنده‌تر از آنچه در واقعیت می‌بینند ارائه می‌دهد و بسیاری از جزییاتی که در هنگام ترجمه در صفحه نمایش از دست می‌روند دوباره به زندگی باز می‌گردند. به همین خاطر تلویزیون‌های OLED رسانه‌ای ایده‌آل برای محتوای HDR هستند.

ال‌جی و تِکنی‌کالِر (Technicolor ) برای اینکه تجربه مشاهده بی‌بدیلی در منزل ایجاد کنند با همکاری یکدیگر در حال ارائه تجربه محتویات جدیدی برای خانه هستند که با محتوای جدید UHD Alliance هماهنگ باشد، ویژگی‌هایش را به نمایش گذارد و محدودیت نمایش فیلم را کنار بزند. تلویزیون‌های OLED ال‌جی انتخاب پویایی برای محتوا از طریق سیستم عامل تلویزیون هوشمند webOS در اختیار دارند و با شرکایی نظیر نت‌فلیکس، آمازون و VUDU برای پخش آنلاین مشارکت می‌کنند.

در سال ۲۰۱۶، تلویزیون‌های OLED ال‌جی در اختیار مشتریان بیشتری نسبت به قبل قرار خواهد گرفت و ۸ مدل جدید در انواع صفحه تخت و منحنی در ابعاد مختلف ارائه می‌شوند که پرچمدار آنها ابعاد ۷۷ و ۶۵ اینچ از مدل G6 و ابعاد ۶۵ و ۵۵ اینچ از مدل E6 است. همه اینها ترکیبی از عملکرد برتر فناوری نمایشگر انقلابی OLED با وضوح ۴K Ultra HD و قابلیت HDR است. ال‌جی عرضه مدل‌های ۲۰۱۵  خود را با قیمتی رقابتی همچنان ادامه خواهد داد. مدل EG91000 یکی از آنهاست که قیمتش زیر ۲ هزار دلار است.