باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-1719      تاریخ انتشار : ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۳ ارديبهشت تعداد بازدید : 703
نسخه اول به روزرسانی ال‌جی G5 منتشر شد
ال‌جی با همکاری اپراتورهای موبایل عرضه به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی را با هدف بهبود قابلیت استفاده از ال‌جی G5 و ماژول CAM Plus آغاز کرده است. بازارهای اصلی در آسیا، اول از همه، این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد و پس از آن در امریکای شمالی و اروپا،طی هفته‌های آتی، عرضه می‌شود.

قابلیت کشوی برنامه‌های کاربردی و حالت ثبت تصاویر پی‌درپی برای CAM Plus اضافه شد. ال‌جی با همکاری اپراتورهای موبایل عرضه به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی را با هدف بهبود قابلیت استفاده از ال‌جی G5 و ماژول CAM Plus آغاز کرده است. بازارهای اصلی در آسیا، اول از همه، این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد و پس از آن در امریکای شمالی و اروپا،طی هفته‌های آتی، عرضه می‌شود.

کشوی برنامه‌های کاربردی قابلیت آشنایی است که در تمامی تلفن‌های هوشمند ال‌جی وجود داشت. اکنون این قابلیت به دلیل درخواست تقاضا به ال‌جی G5 بازخواهد گشت. تاکنون این قابلیت با دانلود از طریق فروشگاه مجازی LG SmartWorld در دسترس بود. UX 5.0 با بخش برنامه‌های کاربردی به وسیله آپدیت از طریق وای-فای برای ال‌جی G5 در دسترس است. این به‌روزرسانی، به جای استفاده از همان آرایش اصلی خانه، با عنوان Home & app drawer زیر کلید تنظیمات خانه G5 با تأیید دانلود اختیاری ظاهر می‌شود. کاربران G5 که ترجیح می‌دهند آرایش اصلی را بدون بخش برنامه‌های کاربردی داشته باشند در تنظیمات فقط گزینه Home یا خانه را انتخاب کنند.

بهبود قابل توجه دیگر، افزودن حالت تصویر پی‌درپی یا Burst در زمان استفاده از ماژول CAM Plus ال‌جی است. با حالت تصاویر پی‌درپی و CAM Plus ال‌جی شیفتگان عکاسی می‌توانند هر ثانیه تا ۱۰ تصویر تا و۳۰ فریم ثبت کنند. با این کار، تجربه عکاسی شبیه دوربین‌های DSLR خواهد بود.