باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-1741      تاریخ انتشار : ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت تعداد بازدید : 1037
مسابقه اینستاگرامی ال جی، اجرای دابسمش با لوله جاروبرقی
اگر می‌خواهید این جاروبرقی یا مدل پیشرفته‌تر Robosense یا حتی جاروی بهداشتی استلا را از آن خود کنید، در مسابقه جدید اینستاگرام ال‌جی به نام ” Robosense شما را فرا می‌خواند” شرکت نمایید و سعی کنید با لوله جاروبرقی خنده‌دارترین دابسمش را خلق نمایید. امکانات این جاروبرقی را می‌توانید در ادامه مشاهده نمایید.

جاروبرقی VN-2822H ال‌جی ۲۲۰۰ وات قدرت و ۵ لیتر ظرفیت دارد و مجهز به برس مخصوص فرش و موکت و کیسه دائمى (قابلیت استفاده از کیسه کاغذى) است. این جاروبرقی پرقدرت با قیمتی مناسب در نمایندگی‌های ال‌جی-گلدیران به فروش می‌رسد.

 

اگر می‌خواهید این جاروبرقی یا مدل پیشرفته‌تر Robosense یا حتی جاروی بهداشتی استلا را از آن خود کنید، در مسابقه جدید اینستاگرام ال‌جی به نام ” Robosense  شما را فرا می‌خواند”  شرکت نمایید و سعی کنید با لوله جاروبرقی خنده‌دارترین دابسمش را خلق نمایید. امکانات این جاروبرقی را می‌توانید در ادامه مشاهده نمایید.

لوله تلسکوپی

با استفاده از جاروبرقی مجهز به این نوع لوله که قابلیت کوتاه و بلند شدن را دارد، نظافت ساده‌تری را تجربه خواهید کرد.

فیلتر دوگانه HEPA

فیلتر دوگانه HEPA شامل یک سیستم فیلتراسیون چندگانه برای از بین بردن گرد و غبار، بوی نامطبوع و میکروب‌ها از محیط خانه است. طبق تأییدیه SLG آلمان این فیلتر تا ۹۹ / ۹۹ % ریزگردها را جذب می‌کند.

مکش قدرتمند!

مکش قدرتمند، گرد و غبار ریز، عوامل حساسیت‌زا و مایت‌ها را از سطح تخت خواب جمع آوری می‌کند.

جاروبرقی پاکتی ال‌جی

این جاروبرقی جدید ال‌جی از فیلتر هپا برخوردار است و از شعاع عملکرد بالایی بهره می‌برد.