باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-1876      تاریخ انتشار : ۱۳۹۵ چهارشنبه ۵ خرداد تعداد بازدید : 575
والیبال در مسیر المپیک
والیبالیست های ایران در آخرین گام از برنامه های تدارکاتی قبل از انتخابی المپیک برابر لهستان به میدان رفتند و بازیکنان شاخص این تیم را 3 بر یک شکست دادند.

والیبالیست های ایران در آخرین گام از برنامه های تدارکاتی قبل از انتخابی المپیک برابر لهستان به میدان رفتند و بازیکنان شاخص این تیم را 3 بر یک شکست دادند.

تیم ملی والیبال ایران طبق برنامه از پیش تعیین شده در آخرین گام از دیدارهای تدارکاتی قبل از انتخابی المپیک به مصاف تیم قدرتمند لهستان رفت.
والیبالیست های ایران بعد از طی مسافتی حدود سه ساعت با اتوبوس به محل کمپ لهستان رسیدند و پس از حدود یک ساعت گرم کردن برابر این تیم به میدان رفتند.

لوزانو سرمربی تیم ایران در ابتدای مسابقه ترکیب اصلی سعید معروف،امیر غفور،میلاد عبادی پور،مجتبی میرزاجانپور،عادل غلامی،سید  محمد موسوی و فرهاد ظریف و آنتیگا سرمربی تیم لهستان ترکیب لوماژ، کورک، کوبیاک، میکا، بینیک، کلوز، زاتورسکی، وروسکی را به میدان فرستادند.

اگر چه تیم ملی ایران در شروع این مسابقه نمایش پایاپایی با لهستانی ها داشت اما بعد از ست نخست روند مسابقه را در دست گرفت.
این مسابقه با قدرت نمایی والیبالیست های ایران 3 بر یک به پایان رسید.
تیم ملی ایران با امتیازهای 23_25 ، 25_ 21، 25_21 و 25_ 19 لهستان را شکست داد.
آنتيگا در هر چهار ست از بازيكنان اصلي خود استفاده كرد و در مقابل، لوزانو در ست آخر تيم دوم را به زمين فرستاد همچنین هر دو تیم با توافق، یک ست بیشتر بازی کردند.
در ست چهارم مهدی مهدوي، شهرام محمودي، آرمین تشكري، مصطفی شریفات، فرهاد قائمی، حمزه زرینی و مهدی مرندی به ميدان رفتند كه ايران با اراىه يك بازي تماشايي موفق شد اين ست را هم از آن خود كند تا سه بر يك بيروز اين ميدان شود.

تیم ملی والیبال ایران از فردا (پنج شنبه) رسما وارد کمپ مسابقات انتخابی المپیک می شود. والیبالیست های ایران انگیزه زیادی دارند تا امسال رویای 52 ساله کسب سهمیه المپیک را محقق کنند.

 

منبع: فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران