باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-1948      تاریخ انتشار : ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۸ خرداد تعداد بازدید : 1021
360 درجه با ال‌جی
در راستای حمایت از حفظ میراث در روز جهانی محیط زیست، ال‌جی 360 درجه شد. کلیپ ویدئویی ثبت شده با ماژول 360 CAM ال‌جی G5 همگان را به تماشای مناظر مشهور از زاویه‌ای کاملاً جدید دعوت می‌کند.

 

در راستای حمایت از حفظ میراث در روز جهانی محیط زیست، ال‌جی 360 درجه شد.

کلیپ ویدئویی ثبت شده با ماژول 360 CAM ال‌جی G5 همگان را به تماشای مناظر مشهور از زاویه‌ای کاملاً جدید دعوت می‌کند.

ال‌جی الکترونیکس برای تأکید بر اهمیت حفظ اماکن میراث جهانی یونسکو با استفاده از یک ویدوی 360 درجه نمای عریض‌تری به اعتبارات پایداری خود در روز جهانی محیط زیست افزود. به واسطه تنوع قابلیت‌های LG 360 CAM، یک ویدئوی دو دقیقه‌ای و 360 درجه مناظر مشهور را به شیوه‌ای جدید به نمایش گذاشت و تماشاگران را به داشتن نقشی فعال در حفاظت از میراث آسیب‌پذیر اطرافشان فراخواند.

Eiffel Tower 360

روز جهانی محیط زیست، یک شنبه 5 ژوئن، (دیروز) مهم‌ترین روز سازمان ملل متحد برای تشویق آگاهی جهانی و اقدام برای حفاظت از محیط زیست است. پرسنل ال‌جی از سال 2010 در سراسر دنیا در فعالیت‌های داوطلبانه متنوعی شرکت می‌کنند تا همبستگی خود با هدف روز جهانی محیط زیست سازمان ملل نشان دهند.

Opera House 360

قدرت شگفت‌انگیز ویدئوی 360 درجه بینندگان را فراتر از مرزهای دستگاه‌های خود می‌برد و نیم‌نگاهی هیجان‌انگیز به آینده محتوای سرگرم‌کننده دارد. این ویدئو اماکن مهمی مانند مجسمه آزادی، برج ایفل، میدان قرمز، دیوار بزرگ چین، خانه اپرای سیدنی و قصر چانگ دئوک سیئول نمایش می‌دهد و در راستای درخواست روبه‌فزونی برای محتوای VR (واقعیت افزوده) در شبکه‌های اجتماعی است. تصاویر و ویدئوهای 360 درجه در رسانه‌های اجتماعی پرطرفدار با سرعتی غیرقابل باور در حال رشد هستند. فیس‌بوک گزارش داد که بیش از 20 هزار ویدئوی 360 درجه، از زمانی که برای اولین بار پشتیبانی از آنها صورت گرفت، در این رسانه آپلود شده است و هر روز بیش از صدها مورد به این رقم اضافه می‌شود.

Great Wall 360

هر کدام از این اماکن توسط پرسنل ال‌جی با استفاده از 360 CAM به صورت 360 درجه ثبت شده‌اند. ماژول LG 360 CAM دو دوربین 13 مگاپیکسل دارد که در ترکیب با هم تصاویر و ویدئوها را از تمامی جهت‌ها ثبت می‌کند. ابعاد کوچک دوربین و وزن سبکش باعث می‌شود این دستگاه بسیار راحت حمل شود. باتری بادوام 1200 میلی‌آمپر نیز به کاربران توانایی ضبط 70 دقیقه‌ای با هر بار شارژ را می‌دهد. ماژول LG 360 CAM ابزاری حیاتی برای فراتر رفتن از مرزهای خلاقیت و ثبت محتوایی غنی‌تر و کامل‌تر است.