باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-203      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ شنبه ۱۴ شهريور تعداد بازدید : 974
طالع بینی هفته سوم شهریور
شاید این هفته ، همان هفته ای باشد که منتظرش بودید. هفته ای پر از موفقیت چه بسا همراه احتیاط و شاید هم هفته ای کاملا رمانتیک...

متولدین فروردین

اگرچه شما می خواهید اول هفته را با برنامه ریزی و نقشه هایی که داشته اید آغاز کنید ، اما باید کمی هم احتیاط را در دستور کار بگذارید. شاید همه چیز آنطور که به نظر میرسد نباشد. در حالیکه به شدت به دنبال تحقق برنامه هایتان هستید باید کمی هم صبور باشید.

 

در نهایت  این را بدانید که اگر هر کاری را در زمان خودش انجام بدهید بالاخره به نتیجه دلخواهتان خواهید رسید. شاید در ابتدای هفته کمی اوضاع برایتان دور از انتظار باشد اما قطعا در طول هفته شرایط آرام و ایده آل می شود.

 

متولدین اردیبهشت

هفته ای رمانتیک را در پیش دارید فقط باید مراقب باشید که در محبت کردن افراط نکنید چون در غیر اینصورت با برخی سوتفاهم ها روبه رو خواهید شد.برای اینکه دچار ناامیدی نشوید بهتر است از افراط و تفریط فاصله بگیرید. در برابر آنچه که پیش روی شماست بدون تاثیری که روابط بر شما می گذارد ، واکنش نشان بدهید.

اصلا بعید نیست اگر در هفته پیش رو در زمینه روابط ، مالی و هر مبحث کلیدی که برایتان مهم است با پیشرفت هایی خوشحال و در عین حال غافلگیر شوید.

 

متولدین خرداد

احتمالا قصد دارید در این هفته تغییراتی را در فضای خانه خود ایجاد کنید. شاید یک تغییر دکوراسیون اساسی بهترین تصمیم در شرایط فعلی باشد. در ابتدای هفته به خصوص شنبه بهتر است از تصمیم گیری های سرنوشت ساز خودداری کنید چون ممکن است از همه جزئیات یک ماجرا خبر نداشته باشید. بنابراین قبل از تصمیم گیری های مهم ، برای یکی دو روز بیشتر تحقیق کنید.

اگر در ارتباط با فردی به مشکل برخوردید باز هم سراغ جزئیات ماجرا بروید تا خیلی زود بتوانید این مسئله را حل کنید.

 

متولدین تیر

این هفته از آن شماست فقط کافی است کمی دقت کنید. می توانید نظرات خود را با اطمینان از پذیرفته شدن به همه دنیا مطرح کنید. دانش خود را با دیگران درمیان بگذارید و تعامل با اطرافیان را گسترش دهید. البته این بدان معنا نیست که رازهای زندگی تان را  با دیگران در میان بگذارید. این حرکت عواقب خوبی در پی نخواهد داشت بنابراین رازهایتان را در خودتان حفظ کنید.

اگر قصد خرید دارید بهتر است یک هفته آن را به تعویق بیاندازید در اینصورت بدون شک خرید مثبت تری خواهید داشت. تاخیرهای مالی برای شما به پایان رسیده و از این پس اوضاع برایتان بهتر خواهد شد.

 

متولدین مرداد

مراقب باشید که در ابتدای این هفته برج نکنید! منظور همان ولخرجی است . چون ممکن است خیلی زود پشیمان بشوید. اگر قرار است این هفته قراردادی را امضا کنید یا تعهدی را قبول کنید حتما برگه ای که پیش رویتان قرار می گیرد را با دقت بخوانید و بعد امضا کنید.

در پیشبرد مسائل عاطفی زندگی تان عجله نکنید و اجازه بدهید زمان خودش همه چیز را جلو ببرد. توقعات خود را از دیگران کمی محدود کنید.

همینطور که هفته پیش می رود زندگی عاطفی شما هم شرایط بهتری پیدا می کند و به این ترتیب متوجه می شوید که دقیقا کجا ایستاده اید.

 

متولدین شهریور

 به نظر می رسد این هفته تصمیم دارید افق دید خود را گسترده تر کنید.

همچنین دوست دارید ایده ها و فرصت های جدید را هم امتحان کنید و بیازمایید. در خصوص روابط خود با دیگران در ابتدای این هفته کمی دقیق باشید چون ممکن چیزی از چشم شما پنهان مانده باشد.

در این هفته باید میانه روی را پیش بگیرید. برخی درخواست های ناخودآگاه شما ممکن است با برنامه های از پیش تعیین شده تان برخورد کند. بنابراین با دقت و وقت بیشتری خواسته هایتان را بررسی کنید. شما در این هفته در موقعیت پیشرفت قرار می گیرید ، پس قدر آن را بدانید.

 

متولدین مهر

بهتر است در این ماه بیشتر بر روی مسائل درونی و روحی خود تمرکز کنید. مسیر موفقیت تان را خودتان انتخاب کنید چون بهتر از همه می دانید چه می خواهید. بنابراین اگر می خواهید در زندگی پیشروی داشته باشید شاید نیاز باشد تا باورها و طرز فکرتان را تغییر بدهید.

شما بهتر از هر کسی می دانید چه باورهایی تا به حال برایتان دردسر ساز شده پس خودتان هم باید آنها را تغییر بدهید. آرامش خود را حفظ کنید و با ارزش های جدیدی که می توانند زندگی تان را رنگ و رونق بدهند پیش بروید.

 

متولدین آبان

بهتر است درباره اعتماد کردن به هر کسی که از راه می رسد کمی احتیاط کنید. همه آنهایی که به ظاهر خوب هستند ، نمی توانند محرم رازهای قلب شما باشند. با وجود این ، قریب به اتفاق نزدیکان شما به شدت حامی تان خواهند بود.

دوستان زیادی دارید که این هفته به سراغتان می آیند و از معاشرت با شما لذت می برند. این هفته شما فرد مثبت جمع دوستانتان خواهید بود و این توانایی را دارید تا به آنها برای حل مشکلاتشان کمک کنید.

 

متولدین آذر

از برنامه ریزی هایی که در این هفته می کنید نهایت لذت را خواهید برد. درست در همین هفته است که می توانید برخی از رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید. از همین هفته قدمهایتان را برای رسیدن به اهدافی که پیشتر در نظر داشته اید بردارید.

به افرادی که سعی می کنند به هر دلیلی سرعت شما را در رسیدن به اهدافتان کم کنند اهمیتی ندهید و راه خودتان را بروید. ضمن اینکه به لحاظ عاطفی هم هفته ایده آلی در پیش دارید به طوریکه کندی های زندگی عاطفی شما در این هفته ناگهان برطرف می شود.

 

متولدین دی

لطفا در هفته پیش رو از قضاوت های زودهنگام پرهیز کنید. اجازه بدهید زمان واقعیت را روشن کند. در این صورت قطعا بابت قضاوت هایی که کرده اید شرمنده نخواهید شد.

این هفته برایتان هفته فرصت هاست. می توانید از این فرصت ها استفاده کنید و با چالش ها و هیجانات جدیدی روبه رو شوید که برایتان جالب است. در این هفته نکات جدیدی را یاد می گیرید و البته در مسائل کاری و مالی پیشرفت های خوبی خواهید داشت.

 

متولدین بهمن

در همین ابتدای هفته متوجه می شوید که چشم انداز زندگی عاطفی تان روشن و امیدوار کننده است. اصلا بعید نیست اگر این هفته ، همان هفته ای باشد که مدت ها برای رسیدنش امیدوار بودید.

 اگر زمان زیادی بود که برای تصمیم گیری در یک مساله عاطفی مردد بودید ، این هفته بهترین فرصت ممکن پیش روی شماست تا با اعتماد به نفس بهتر برای این موضوع تصمیم گیری کنید.

این هفته ، هفته ماجراجویی در بینش های درونی تان است تا با خودتان خلوت کنید و ببینید چقدر از این داشته های درونی با اهداف شما تطبیق دارند.

 

متولدین اسفند

ممکن است در اوایل هفته بر اثر یک سو تفاهم با یکی از همکاران یا دوستان خود به مشکل برخورید. از نشان دادن واکنش های آنی بپرهیزید و اجازه بدهید زمان در طول هفته جلو برود. به همین ترتیب همه چیز واضح می شود و مشکل حل خواهد شد.

درست است که برای پیشرفت در کار مشتاق هستید اما در عین حال باید از اتخاد تصمیم های آنی بپرهیزید. اگرچه در این هفته کمی دستپاچه هستید اما همراهی و همکاری یک دوست به شما کمک خواهد کرد تا با حفظ آرامش خود ، کارهایتان را پیش ببرید.