باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-210      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ شنبه ۱۴ شهريور تعداد بازدید : 993
ثروتمندان ، بیل گیتس
حتی اگر کسی باشد که زندگی غار نشینی را انتخاب کرده و زیر صخره ها زندگی کند امکان ندارد که نام بیل گیتس را نشنیده باشد.

حتی اگر کسی باشد که زندگی غار نشینی را انتخاب کرده و زیر صخره ها زندگی کند امکان ندارد که نام بیل گیتس را نشنیده باشد. نامی که طی 15 الی 20 سال گذشته معمولا در پایان هر سال در ابتدای لیست جا خوش کرده است. بیل گیتس بنیان گذار مایکروسافت ، تمام این ثروت و تشکیلات را در شرایطی به نام خودش ثبت کرده که هیچ گونه مدرک تحصیلی از هیچ کالجی ندارد. البته او در مقطع زمانی خاصی برای تحصیل به هاروارد رفت اما در نهایت دانشگاه را بدون اینکه به اتمام برساند ترک کرد.

شاید ترک دانشگاهی مانند هاروارد برای هر کسی نقطه تاریکی در زندگی محسوب شود تا جاییکه که آینده اش را کاملا تحت تاثیر قرار بدهد اما از قرار معلوم این اتفاق هیچ تاثیری در زندگی بیل گیتس نداشته است و او همواره به عنوان یکی از موفق ترین و ثروتمندترین مردان روی کره زمین شناخته شده است. بیل گیتس به عنوان رییس مایکروسافت وقت عمده ای را به خیریه بیل و ملینا اختصاص می دهد که در واقع همراه با همسرش ، هر دو موسس این خیریه بوده اند.

بیل گیتس در حال حاضر همراه شش ثروتمند دیگر دنیا هزینه های بسیار را به منظور ریشه کن کردن فلج اطفال در دنیا تقبل کرده است. بیل گیتس با امضای یک تعهد نامه ، متعهد شده که نیمی از ارزش درآمد خالص خود را برای فعالیت های خیریه هزینه کند.

ارزش درآمد خالص : 72 بیلیون دلار