باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-211      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ شنبه ۱۴ شهريور تعداد بازدید : 2791
G4 ال جی با امکان تعویض
درباره گوشی های تلفن همراه ال جی 4G چقدر شنیده اید؟ این گوشی ها در ماه آوریل 2015 رونمایی شد و در حال حاضر هم در بازار وجود دارد. کمی هم درباره مشخصات این گوشی ها بدانید.

اگر اینروزها درصدد خرید گوشی تلفن همراه هستید و در عین حال هنوز نتوانسته اید در این باره تصمیم قطعی بگیرید حتما این متن را تا انتها دنبال کنید چون برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم.

درباره گوشی های تلفن همراه ال جی G4 چقدر شنیده اید؟ این گوشی ها در ماه آوریل 2015 رونمایی شد و در حال حاضر هم در بازار وجود دارد. کمی هم درباره مشخصات این گوشی ها بدانید.

این گوشی ها دو سیم کارته است و در ابعاد 148.9×76.1×6.3-9.8mm و وزن 155 گرم از صفحه نمایش لمسی خارجی IPS LCD با 16 میلیون رنگ برخوردار است که اندازه ای 5.5 اینچی دارد و از وضوح 1440×2560 پیکسلی بهره می برد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این گوشی می توانید به lgblog.ir  مراجعه کنید و از همه داشته های این گوشی با جزئیات باخبر شوید.

نکته ویژه اما درباره این گوشی هوشمند تلفن همراه ، امکان خاصی است که ال جی برای مشتریان خود قائل شده است. از این به بعد تمام گوشی های G4 ال جی با دو ماه ضمانت تعویض ارائه می شوند.

تعویض اما شرایطی دارد که در اینجا برای شما ذکر خواهد شد:

فقط گوشی‌های دارای هولوگرام شرکت‌های مدیاپردازش و آرمان همراه آرین همراه با گارانتی ٢ ساله طلایی ال‌جی از گارانتی تعویض برخوردار می‌شوند.

مواردی که گوشی را از گارانتی خارج می‌سازد:
۱- هرگونه استفاده و کارکرد ناصحیح و خارج ساختن محصول از شکل عادی
٢- هرگونه درستکاری و اقدام به سرویس، تعمیر و یا تغییر توسط افراد غیر مجاز
٣- خرابی به دلیل استفاده از هرگونه لوازم جانبی و باتری غیر اصل
۴- مخدوش یا دستکاری تاریخ یا شماره سریال (IMEI) در کارت گارانتی و یا در گوشی
۵- هرگونه اثر ضربه‌خوردگی در بدنه گوشی و تماس با مایعات و رطوبت
۶- نصب هرگونه نرم افزار تایید نشده توسط شرکت ال‌جی