باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-215      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ شنبه ۱۴ شهريور تعداد بازدید : 1652
ماشین لباسشویی ال جی ، دوستدار محیط زیست
با مطالعه ویژگی های این ماشین های لباسشویی درخواهید یافت که تا چه مقدار قابلیت صرفه جویی در آب و برق را دارا هستند...

در روزهایی که مصرف صحیح انرژی به جهت تحلیل منابع موجود در تمام دنیا به یک مشکل جدی تبدیل شده است ؛ طبیعی است که محصولات جدید با قابلیت صرفه جویی اساسی در مصرف بیش از پیش مورد توجه قرار می گیرند.

در همین راستا ماشین های لباسشویی جدید ال جی می توانند پیشگام باشند.

با مطالعه ویژگی های این ماشین های لباسشویی درخواهید یافت که تا چه مقدار قابلیت صرفه جویی در آب و برق را دارا هستند.

این ماشین های لباسشویی دوستدار محیط زیست می توانند نقطه عطف فکری خانوده بابت صرفه جویی در اتوماتیک در مصرف انرژی باشند.

با ویژگی های این ماشین لباسشویی آشنا شوید:

 

سیستم centum

ابتکار دیگر ال‌جی که بازی را متحول می‌کند و به عنوان موتور Direct Drive برای صنعت معرفی شده است، سیستم منحصربه‌فرد Centum ال‌جی است که فراتر از مخزن‌های سنتی است و با استفاده از یک سیستم میرایی جدید که مانند ماشین مجهز به کمک فنر است از لگن بیرونی پشتیبانی می‌کند. این سیستم لگن ثابت به میزان زیادی از لرزش‌ها و سروصدای آزاردهنده می‌کاهد و تنها 67 دسی‌بل در برنامه چرخش خود صدا تولید می‌کند؛ این میزان صدا معادل صدای یک مکالمه معمولی است. علاوه بر این، از آنجا که تعداد قطعات متحرک کم است، اصطکاک و سایش کمتر می‌شود؛ چیزی که منجر به فرسودگی و از بین رفتن دستگاه می‌شود. ال‌جی آن چنان به این فناوری اطمینان دارد که ضمانت استاندارد ده ساله خود برای موتور دایرکت درایو اینورتر را به 20 سال برای ماشین‌های لباسشویی با سیستم Centum افزایش داده است.

 

فناوری TurboWash

ماشین‌های لباسشویی پیشرفته ال‌جی مجهز به TurboWash هستند که می‌تواند یک برنامه شست‌وشو با بارگذاری نصفه را طی 49 دقیقه به اتمام برساند. افشانه‌های جت پرفشار مواد شوینده را هنگام آبکشی از لباس‌ها جدا می‌کنند و بدین ترتیب آب و انرژی کمتری نسبت به ماشین‌های لباسشویی متداول مصرف می‌شود.

 

اتصال هوشمند و آسایش

 

ال‌جی مدت‌هاست در خط مقدم فناوری هوشمند بوده است و ماشین‌های لباسشویی با سیستم Centum با اتصال وای-فای عرضه خواهند شد. خانه‌دارها اکنون قادرند از طریق تلفن هوشمندشان و در هر جای خانه برنامه‌های شست‌وشو را آغاز کنند و اعلان‌های فوری در مورد شست‌وشو را دریافت کنند. ماشین‌های لباسشویی ال‌جی به NFC تجهیز شده‌اند و برنامه‌ریزی چرخه‌های مختلف شست‌وشو را با لمس گوشی هوشمند به ماشین لباسشویی بی‌نهایت ساده کرده‌اند.

 

شست وشو و خشکشویی Eco-Hybrid

ماشین‌های شوینده و خشک‌کن در اروپا پرطرفدار هستند و ال‌جی با گنجاندن امکانات متنوع در ماشین‌های شوینده و خشک‌کن Eco-Hybrid در این راه پیشگام است و گزینه‌های راحت و کارامدی برای ذخیره بیشتر انرژی ارائه می‌دهد. امسال در نمایشگاه IFA، ال‌جی از ماشین‌های لباسشویی و خشکشویی Eco-Hybrid در ظرفیت‌های گوناگون رونمایی خواهد کرد.

 ماشین‌های لباسشویی و خشکشویی  Eco-Hybridال‌جی با ظرفیت شست‌وشوی 8 کیلوگرم و خشکشویی 5 کیلوگرم نسبت به مدل ترکیبی که 12 کیلوگرم شست‌وشو و 8 کیلوگرم خشکشویی می‌کرد جمع‌وجورتر هستند اما همان امکانات و قابلیت اطمینان را ارائه می‌دهند.

ال‌جی مجموعه کاملی از ماشین‌های شوینده و خشک‌کن را با ظرفیت‌های گوناگون ارائه می‌دهد که شامل ترکیب‌های 10.5/7 کیلوگرم و 9/6 کیلوگرم برای مشتریانی است که به دنبال گزینه‌هایی بین آنها هستند.

 

مشخصات لصلی ماشین لباسشویی درب جلو مجهز به سیستم centum

49  دقیقه شست‌وشو با TurboWash

  راندمان انرژی بالادرصد A+++, 60) درصد)

 موتور اینورتر دایرکت درایو (ضمانت 20 ساله)

 فناوری TrueSteam

 فناوری Steam Softener

  فناوری Steam Refresh

  برنامه ضدحساسیت

  برنامه شست‌وشوی سرعتی

   اتصال وای-فای

   عیب‌یابی هوشمند

  نمایشگر رنگی TFT LCD

  کنترل‌های لمسی

  دستگیره مخفی درب

  درب بزرگ کرومی با پنجره مشکی

برای اطلاعات بیشتر می توانید به lgblog.ir مرتجعه کنید.