باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-2177      تاریخ انتشار : ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۳ تير تعداد بازدید : 624
سندرز: هرکاری می‌کنم تا هیلاری رییس‌جمهور شود
برنی سندرز، روز گذشته با حضور در مراسم انتخاباتی هیلاری کلینتون در نیوهمپشایر پشت جایگاه سخنرانی رفت و گفت: من می‌خواهم هر کاری را انجام دهم تا او (هیلاری کلینتون) رییس‌جمهوری آینده ایالات متحده شود.

 

برنی سندرز، روز گذشته با حضور در مراسم انتخاباتی هیلاری کلینتون در نیوهمپشایر پشت جایگاه سخنرانی رفت و گفت: من می‌خواهم هر کاری را انجام دهم تا او (هیلاری کلینتون) رییس‌جمهوری آینده ایالات متحده شود.

 

وی در این سخنرانی ضمن تشکر از حامیانش گفت: من به اینجا آمده‌ام تا نه درباره گذشته حرف بزنم بلکه به آینده فکر کنم. من به اینجا آمده‌ام تا از هیلاری کلینتون حمایت کنم و بگویم که چرا وی باید رییس‌جمهوری آینده شود.

با پیوستن رسمی برنی ساندرز به کمیپن انتخاباتی هیلاری کلینتون، پیش‌بینی می‌شود که او در نظرسنجی‌ها از دونالد ترامپ فاصله بیشتری بگیرد. در دو هفته اخیر، ترامپ توانسته بود این فاصله را کم کند. او در نظرسنجی ایپسوس/ رویترز فاصله خود را با هیلاری کلینتون از 11 به 9 درصد و در نظرسنجی نیویورک تایمز از 6 درصد به 2 درصد رسانده بود.

 

همچنین پیش‌بینی می‌شود که حزب دموکرات با ائتلاف میان سندرز و کلینتون تغییراتی در برنامه‌های سیاسی اعلامی خود برای آینده ایجاد کند. افزایش حداقل دستمزدها، هزینه بیشتر برای امنیت و رفاه اجتماعی و لغو مجازات اعدام که از جمله برنامه‌های سندرز برای آینده بود احتمالا به برنامه‌های هیلاری کلینتون و سیاست‌های اعلامی حزب دموکرات اضافه خواهد شد. سخنگوی کمپین انتخاباتی سندرز گفته است که در آینده نشست‌هایی میان کمپین‌های انتخاباتی کلینتون و سندرز برگزار خواهد شد تا هماهنگی‌های بیشتری در راه مبارزه انتخاباتی حاصل شود.

اولین نشست‌ها در این خصوص ماه گذشته برگزار شده بود. گفتنی است از جمله مواردی که موجب شد برنی سندرز از هیلاری کلینتون حمایت کند این بود که سندرز در مرامنامه نهایی حزب که بناست در 25 ماه جاری میلادی در مجمع عمومی حزب به تصویب برسد، توانست حداقل دستمزد را در ساعت به مبلغ پانزده دلار برساند که هیلاری کلینتون در صورت پیروزی در انتخابات سراسری امریکا موظف است به مرور زمان حداقل دستمزد را به این سطح برساند که این موضوع از جمله موارد مورد اختلاف میان سندرز و کلینتون بود که با فشار تیم سندرز موجب گنجاندن آن در مرامنامه حزب شد و شرط اصلی حمایت سندرز از هیلاری نیز محقق شد.

 

 

منبع: اعتماد