باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-2213      تاریخ انتشار : ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۹ تير تعداد بازدید : 795
جدیدترین عضو دوستان ال‌جی از راه رسید؛ دوربین Action CAMLTE
عرضه جدیدترین دستگاه همراه از دوستان ال‌جی (LG Friends) امروز در کره جنوبی آغاز شد. این محصول در هفته‌های آتی وارد بازارهای اصلی دیگر خواهد شد. دوربین Action CAMLTE ال‌جی امکانات قدرتمندی دارد که فیلم‌برداری در محیط‌های فعال و اتصال LTE را به لطف وجود پردازنده کوالکوم Snapdragon™ 650 امکان‌پذیر می‌کند. به عبارت دیگر، کاربران می‌توانند ویدئوهای خود را مستقیماً در سایت‌هایی نظیر یوتیوب از طریق اتصال بی‌سیم شبکه‌های 3G یا 4G پخش کنند.

 

 عرضه جدیدترین دستگاه همراه از دوستان ال‌جی (LG Friends) امروز در کره جنوبی آغاز شد. این محصول در هفته‌های آتی وارد بازارهای اصلی دیگر خواهد شد. دوربین Action CAMLTE ال‌جی امکانات قدرتمندی دارد که فیلم‌برداری در محیط‌های فعال و اتصال LTE را به لطف وجود پردازنده کوالکوم Snapdragon™ 650  امکان‌پذیر می‌کند. به عبارت دیگر، کاربران می‌توانند ویدئوهای خود را مستقیماً در سایت‌هایی نظیر یوتیوب از طریق اتصال بی‌سیم شبکه‌های 3G یا 4G پخش کنند.

 

 

دوربین Action CAMLTE  ال‌جی رتبه IP67 دارد و ضد گردوخاک است. همچنین، تا عمق یک متری زیر آب به مدت 30 دقیقه دوام می‌آورد. برای افزودن پایه به این دوربین سخت‌جان و قدرتمند از پایه‌ها و لوازم جانبی دوربین اکشن که توسط شرکت‌های غیر ال‌جی ارائه می‌شود نیز می‌توان استفاده کرد تا فیلم‌های صاف و بدون لرزشی ضبط شود. این دوربین را می‌توان روی وسیله نقلیه یا روی کلاه ایمنی (کاسکت) نصب کرد.

 

LG-Action-CAM-LTE_03

 

تصاویر و ویدئوهایی که Action CAMLTE  ال‌جی ثبت می‌کند می‌تواند از طریق برنامه کاربردی Action CAMLTE  موجود در فروشگاه Google Play در گوشی هوشمند جفت‌شده دانلود و ذخیره شود. این دوربین تا 3 ساعت فیلم Full HD روی تلفن هوشمندی که با نسخه اندروید 5 یا iOS 9.0 به بالا اجرا می‌شود ضبط کند. این دوربین بادوام می‌تواند به عنوان یک دوربین CCTV برای مانیتور خانه عمل کند و تصاویر و ویدئوها را در گوشی هوشمند کاربران ذخیره نماید.

 

آنتونی مورِی، معاون ارشد و مدیر کل بخش اینترنت اشیا در شرکت بین‌المللی فناوری‌های کوالکوم، می‌گوید: «شرکت ال‌جی و فناوری‌های کوالکوم سال‌هاست که با هم همکاری نزدیک دارند. ما خوشحالیم که ال‌جی رابطه Snapdragon  خود را توسعه داده است و دوربین Action CAMLTE  را به مجموعه کنونی 360 CAM و البته G5 شگفت‌انگیز افزوده است.»

 

جانو چو، رئیس ال‌جی الکترونیکس و شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی، گفت: «دوربین ال‌جی Action CAMLTE  تجربه جدید و هیجان‌انگیزی را با امکانات و ابتکارات بی‌همتا میسر می‌کند. ما به تولید مجموعه جدید دوستان برای ال‌جی G5 و همین طور تلفن‌های هوشمند آتی ال‌جی متعهد هستیم.»

 

LG-Action-CAM-LTE_02

 

اوایل امسال، ال‌جی کنفرانس توسعه‌دهندگان در کره و امریکا برگزار کرد و کیت توسعه نرم‌افزاری را برای تشویق توسعه دوستان ال‌جی و همین طور حمایت از رقابت برای جذب بهترین ایده برای دوستان توزیع کرد.

قیمت و تاریخ عرضه به صورت بومی عرضه اعلام خواهد شد.