باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-223      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۵ شهريور تعداد بازدید : 1123
پایان مشکلات مالی استقلال و پرسپولیس
مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت و گوی امروز خود با خبرگزاری ایرنا از مساعدت سازمان برنامه و بودجه برای رفع مشکل مالی استقلالی ها خبر داده است...

مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت و گوی امروز خود با خبرگزاری ایرنا از مساعدت سازمان برنامه و بودجه برای رفع مشکل مالی استقلالی ها خبر داده است .

به گزارش "ورزش سه"، افشارزاده که در طول این مصاحبه بارها به موضوع بدهی ها و مشکلات مالی در اداره استقلال و پرسپولیس اشاره کرده درباره اینکه وزارت ورزش چه تدبیری برای رفع مشکلات مالی استقلال و پرسپولیس اندیشیده گفت : این دوباشگاه خودشان سعی کردند حامی مالی جذب کنند؛ خوشبختانه با عنایت وزیر ورزش و جوانان و مساعدت سازمان برنامه و بودجه مشکل مالی آنها تا حد زیادی حل شد و با توجه به مساعدت های انجام شده امید است دیگر بحث مالی مشکلی نداشته باشند.البته جزییات این کمک مالی را در آینده اعلام خواهیم کرد.

وی درباره حامی مالی امسال استقلال هم چنین می گوید : امسال آقای سبک دست 20میلیارد تومان تعهد کرده که تاکنون حدود 4 میلیارد تومان آن پرداخت شده است .

البته برخی از وعده های ایشان تحقق نیافته است که امیدواریم اتفاق خوبی بیفتد. اگر در این زمینه نتوانستیم با حامی مالی به تفاهم برسیم به خاطر پیشگیری از مسائل پیش بینی نشده فرد دیگری را انتخاب می کنم که امیدوارم این موضوع پیش نیاید.

 امسال با وجود مسائل مالی تصمیم گرفتیم یک حامی دیگری را هم به عنوان همکار جذب کنیم که متاسفانه طی دوماه بعد انصراف داد. در حال حاضر ما نیز پیگیرحل مسائل مالی باشگاه هستیم .اکنون حدود یک میلیون و 200هزار دلار فقط بدهی به بازیکنان خارجی داریم.