باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-2230      تاریخ انتشار : ۱۳۹۵ شنبه ۲ مرداد تعداد بازدید : 850
ال‌جی K4 ؛ همه‌کاره اما ارزان
ال‌جی K4 یک گوشی پایین‌رده است که به تازگی وارد بازار ایران شده است و بهترین امکانات را در نوع خود دارد. این گوشی هوشمند از نمایشگر 4.5 اینچ، 8 گیگابایت حافظه داخلی و اتصال LTE برخوردار است. ال‌جی K4 طراحی شیکی دارد که به صورت طبیعی با لبه‌ها در هم می‌آمیزد تا در دست گرفتن راحت‌تر و امن‌تر شود.

 

 ال‌جی K4 یک گوشی پایین‌رده است که به تازگی وارد بازار ایران شده است و بهترین امکانات را در نوع خود دارد. این گوشی هوشمند از نمایشگر 4.5 اینچ، 8 گیگابایت حافظه داخلی و اتصال LTE  برخوردار است. ال‌جی K4 طراحی شیکی دارد که به صورت طبیعی با لبه‌ها در هم می‌آمیزد تا در دست گرفتن راحت‌تر و  امن‌تر شود.

 

ال‌جی K4 امکانات تجربه کاربری آشنای ال‌جی در دوربین  منحصربه‌فردش ارائه می‌دهد. امکاناتی نظیر Gesture Shot و فلاش برای سلفی از خانواده سری G به ارث رسیده است. همین امکانات باعث درخشیدن بیشتر این گوشی هوشمند در میان سایر رقبا می‌شود.

 

medium01

 

 

استایل خود را بیابید

شما قهرمان داستان‌های خود هستید و شمایید که دستور می‌دهید. خود را از محصولات متداول و عادی متمایز کرده و به حرف دلتان گوش کنید در جهان پیرامون خود کاوش کنید و از هر حرکت جسورانه خود سلفی بگیرید! گوشی LG K4 LTE اصیل است، درست مثل شما!

 

 

نمایشگر 4.5 اینچ + طراحی جمع و جور

شگفت‌زده شوید! با طراحی ظریف و شیک و با صفحه نمایشی که در آن همه رنگ‌ها جلوه می‌کند همه را در هر شرایطی تحت تاثیر قرار دهید.

 

 

عکسبرداری با حرکت دست

ژست ایده‌آل خود را بگیرید. کافی است دست خود را بلند کنید، آن را در داخل کادر قرار دهید، و مشت کنید تا تایمر 3 ثانیه‌ای شروع شود. لبخند را فراموش نکنید!

 

smartphone-lg-k4-k130f-indigo-1aa1cf314d0014ed1a883e6f67437100

 

 

فلاش برای سلفی

تاریکی شب زمان درخشیدن شما است! درحالی‌که اطراف پیش‌نمایش عکس در صفحه گوشی با بیشترین شدت روشن می‌شود تا نور کافی فراهم شود، با دوربین جلویی 2 مگاپیکسلی سلفی‌های فوق‌العاده بگیرید.

 

 

دوربین عقبی 5 مگاپیکسل

خاطراتی بسازید که بین همه دست به دست می‌شود. با دوربین عقبی 5 مگاپیکسل تصاویری را بگیرید که ارزش اشتراک‌گذاری دارند.

 

 

پردازنده چهار هسته‌‌ای 1 گیگاهرتزی

با قابلیت‌های پردازنده چهار هسته‌ای 1 گیگاهرتزی LG K4 LTE تمام نیازهای خود را برطرف نمایید و توان انجام بی‌دردسر چند کار را تجربه کنید.

 

medium05

 

 

باتری جداشدنی 1,940 میلی‌آمپر

با داشتن گزینه تعویض باتری خالی با یک باتری پر، کار خود را بی‌آنکه برای شارژ مجدد متوقف کنید، بیشتر برای مدت طولانی‌تر انجام دهید.

 

 

اندروید 5.0 لالی‌پاپ

اندروید 5.0 لالی‌پاپ با داشتن ویژگی‌های جدید ظاهر و احساس خارق‌العاده‌ای را عرضه می‌کند که کاملاً مکمل LG K4 LTE است.

 

اگر دوست دارید با قیمتی ارزان، امکاناتی پیشرفته را در اختیار داشته باشید به نمایندگی‌های ال‌جی موبایل در سراسر کشور مراجعه نمایید و ال‌جی K4 را خریداری کنید.​