باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-225      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۵ شهريور تعداد بازدید : 1131
نوآوری استثنایی در یخچال های ال جی
شرکت ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) یخچال چهار-در جدیدش را که مجهز به تصفیه‌کننده آب با سیستم فیلتراسیون سه‌لایه است، رونمایی می‌کند.

با یکی از جدیدترین محصولات ال جی آشنا شوید. این محصول از جمله لوازم خانگی است که می تواند از دغدغه های خانواده برای گام برداشتن در مسیر زندگی با کیفیت سلامت بیشتر کم کند.

شرکت ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) یخچال چهار-در جدیدش را که مجهز به تصفیه‌کننده آب با سیستم فیلتراسیون سه‌لایه است، رونمایی می‌کند. با جای دادن سیستم تصفیه آب کیفیت بالا در یخچال‌های چهار-در Door-in-Door، دسته جدیدی از یخچال‌ها متولد شدند.

خانواده‌ها نه تنها بیشترین راحتی را در آشپزخانه هاشان تجربه خواهند کرد بلکه به آب آشامیدنی پاک، زلال و گوارای تصفیه شده در یخچال نیز دسترسی خواهند داشت.

این یخچال جدید که با قابلیت انحصاری Door-in-Door™ ال‌جی نیز تجهیز شده است، راحتی استفاده را به بهترین وجه افزایش داده است.

با فشار ساده یک دکمه‌، محفظه کوچکتر Door-in-Door™ باز می‌شود و خوراکی‌های پرمصرف و آشامیدنی‌ها به راحتی در دسترس خواهند بود. Door-in-Door™ شما را از باز کردن بی‌مورد محفظه اصلی بی‌نیاز می‌کند که تلفات هوای سرد را تا 47 درصد کاهش می‌دهد. این مسئله علاوه بر صرفه‌جویی در انرژی، غذاها را برای مدت بیشتری تازه نگه می‌دارد. به علاوه، کاربران می‌توانند طبقه قابل‌تنظیم را با توجه به آنچه که می‌خواهند درون یخچال جای دهند بالاتر یا پایین‌تر ببرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و کامل تر می توانید به lgblog.ir مراجعه کنید.