باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-2327      تاریخ انتشار : ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۷ مرداد تعداد بازدید : 848
همکاری ال‌جی در پروژه هوش مصنوعی "پپر"
شرکت LG CNS برای پِپِر، روبات انسان‌نمای ساخته شده توسط شرکت Softbank Robotics ژاپن، کیت توسعه نرم‌افزاری (SDK) تولید می‌کند. شرکت خدمات آی.تی ال‌جی با همکاری شرکت Softbank Robotics کیت توسعه نرم‌افزاری پپر (Pepper) را به اندروید استودیو ارائه کرد. هر دو شرکت این SDK را برای اولین بار در کنفرانس برنامه‌نویسان گوگل، Google I/O، که ماه مه در سانفرانسیسکو برگزار شد، معرفی کردند.

شرکت LG CNS برای پِپِر، روبات انسان‌نمای ساخته شده توسط شرکت Softbank Robotics ژاپن، کیت توسعه نرم‌افزاری (SDK) تولید می‌کند. شرکت خدمات آی.تی ال‌جی با همکاری شرکت Softbank Robotics کیت توسعه نرم‌افزاری پپر (Pepper) را به اندروید استودیو ارائه کرد. هر دو شرکت این SDK را برای اولین بار در کنفرانس برنامه‌نویسان گوگل، Google I/O، که ماه مه در سانفرانسیسکو برگزار شد، معرفی کردند.

 

توسعه برنامه‌های کاربردی کنونی پپر بر پایه سیستم عامل NAOqi، ساخت شرکت Aldebaran Robotics فرانسه، بود که توسط شرکت Softbank در سال 2012 خریده شد.

به گفته یکی از مقامات LG CNS، با این کیت توسعه نرم‌افزاری جدید، توسعه‌دهندگان اندروید در سراسر دنیا می‌توانند برنامه‌های کاربردی برای کنترل حرکات پپر را به سادگی بسازند. انتظار می‌رود این ابزار نرم‌افزاری فرصت‌ها را برای ساخت خدمات روبات‌محور متنوعی در صنعت آی.تی بگشاید.

 

Pepper-robots-at-trade-show

 

از سال 2014، شرکت LG CNS تنها تأمین‌کننده نمایشگرهایی است که در سینه پپر گنجانده شده است.

 

در حال حاضر، کیت توسعه نرم‎افزاری پپر برای کاربران ویندوز و لینوکس در دسترس قرار دارد و برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان می‌توانند به نسخه‌های ویندوز و لینوکس بتا از طریق وب‌سایت رسمی شرکت Softbank Robotics به نشانی https://developer.softbankrobotics.com/ دست پیدا کنند.