باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-233      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۵ شهريور تعداد بازدید : 1016
حذف نادال از اوپن امریکا
با حذف رافائل نادال از مسابقات تنیس اوپن امریکا ، هواداران تنیس در دنیا بهت زده شده اند. رافائل نادال تنیسور محبوب اسپانیایی در عین ناباوری هوادارانش برابر فابیو فونینی از کشور ایتالیا شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

با حذف رافائل نادال از مسابقات تنیس اوپن امریکا ، هواداران تنیس در دنیا بهت زده شده اند.

رافائل نادال تنیسور محبوب اسپانیایی در عین ناباوری هوادارانش برابر فابیو فونینی از کشور ایتالیا شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

 نادال اگرچه دو ست اول این مسابقه را از فونینی گرفت اما تنیسور ایتالیایی با یک بازی تهاجمی موفق شد در سه ست پیاپی و با درخشش خیره کننده اش ، نادال را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد.

ضعف نادال دراین مسابقه که البته بعد از عمل آپاندیس او در سال گذشته و افت وی از ابتدای سال 2015 همراه شد ، باعث شد یکی از بزرگترین ورزشکاران تنیس جهان به رتبه هشتم تنیس مردان دنیا سقوط کند.

به این ترتیب رافائل نادال ، برنده چهارده دوره گرند اسلم ، امسال حتی به دور چهارم رقابت های تنیس اوپن امریکا راه پیدا نکرد. او درباره این شکست برابر فونینی می گوید:

این قضیه فقط یک معنی می دهد آن هم اینکه من بدترین بازی 10 سال گذشته ام را کرده ام. این اتفاق برای من خیلی سخت است. قبول می کنم که امسال ، سال من نبود. باید تمام تلاشم را بکنم تا امسال را خوب تمام کنم.